• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe forum online!

Hallooooo,

@Tim , @Youri

Ik ben helemaal rechts de "recente berichtenknop" kwijt?

IMG_0680.PNG
 
Ja, die ken ik, en daaronder kun je ook naar de recente berichten, en dat kon eerder ook al.
Maar vond het wel makkelijk als die daar bovenin ook zat als ik snel even terug wilde kijken.
Nu lukt het ook wel via nieuwe berichten, maar voelt zo omslachtig.
 
  • Leuk
Reactions: m@rio
Ik ben helemaal rechts de "recente berichtenknop" kwijt?
Klopt, update van het forum gehad en bewust (vanwege wat templateconflicten) de custom dingen even laten wissen.

Maandag / dinsdag proberen we deze weer terug te zetten.

Je hebt 'm nog steeds trouwens: Klikken op Nieuwe Berichten en dan rechts klikken op Recente Berichten.

Of deze link bookmarken:

https://forum.Carclean.com/find-new/posts?recent=1
 
  • Leuk
Reactions: m@rio
Poeff... Ben blij dat het weer terug gezet zal worden. ''Recente berichten'' bovenaan voelt zoveel beter. :p

EDIT - Ooh, ik heb nu alle berichten gelezen die ik blijkbaar nog niet had gelezen. Dan is de ''nieuwe berichten'' - knop ook prima want elk bericht wat dan word toch bovenaan geshowed. :p
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Tim
Klopt, de layout ziet behoorlijk zwart-wit,.. Kan wel wat extra kleur gebruiken, past eigenlijk totaal niet bij de rest op het forum. Maar hé de dag zelf is wel weer donkerblauw :)

Is zoiets niet extra aan te passen dan? It sjocht er wol wat sûtrich ût sa,...
 
Kleuren zijn wel aan te passen. Die vakjes niet.

Ik wil gewoon een simpele lijst met aankomende evenementen, niet een complete pagina met 90% lege dagen en en opeens eentje ingevuld. Erg suf. Dus deze extensie gaat het niet redden denk ik. :)
 
  • Leuk
Reactions: Al-bundy
Persoonlijk zou ik deze kalender weg laten,... Want het is gewoon heel erg hokkig.al zou je de kleuren aanpassen, dan moet je heel erg zoeken. Mijn ogen kijken alle kanten op als ik die vakjes zie. Komt druk over, en voor die paar evenementen in het jaar is het inderdaad een beetje teveel van het goede.
 
And back!
https://forum.carclean.com/calendar/2017.25/day
Nu nog erachter komen hoe mijn geboortedag (6 januari 1967; ja dus net 50 jaartjes jong......) erin kan zetten.

@Tim "Ik ga" naar de SSD, maar krijg dan een nieuw venster en dan ontbreekt er nog wel een letter "filter verWijderen": https://forum.carclean.com/calendar/agenda

Blijkbaar ook nog eens niet welkom op de SSD:cold_sweat::
Alleen evenementen die je gemarkeerd hebt als 'Ik ga' worden getoond
Er zijn momenteel geen aankomende evenementen gevonden...
 
Laatst bewerkt:
@Kees-sw

Staat rechtsboven! Die kleine vierkantjes! Wel even zoeken,... En krijg een beetje last van m'n nek,...

IMG_0848.PNG


En volgens mij moet je je geboortedatum/leeftijd in je profiel aan zetten, anders wordt die denk ik niet weergegeven,...

Edit: net getest, je moet inderdaad in je profiel aanvinken dat dat getoond wordt.
 
Laatst bewerkt: