• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe forum online!

Voorheen kon je bovenaan de pagina op het logo klikken en kwam je in de webshop terecht. Nu verwijst ie je door naar het forum...

Knipsel.JPG
 
Persoonlijk vind ik de laatste update van het nieuwe forum ( verwisseling links/rechts) een hele verbetering, idem dat nu bij ieder hoofdtopic staat of er een nieuw bericht is, en dat bij elke pagina waar je ook bent meteen de link "nieuwe berichten" te zien is.
wat zeer prettig werkt is dat er meteen naar het laatste ongelezen bericht geschakeld wordt!
Helaas zijn nog niet alle foto's en filmpjes te bekijken, maar ik ga ervan uit dat het nieuwe forum nog in de experimentele fase zit, dus dat komt wel goed t.z.t.
Goed bezig CC!!

(Verzonden vanaf mijn 10,1 inch tablet vanaf mijn vakantie-adres);)
volgende week eens kijken hoe het op de thuis-pc eruit ziet!
 
Tevens werkt het plakken van een gekopieerde link niet, niet vanaf de standaard telefoon browser en via Google Chrome niet

Ik krijg onderstaande te zien:

this HTML class. Value is Link verwijderd

Of het via de gewone pc werkt, geen idee, nog niet geprobeerd
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het logo gaat nog linken naar de shop.

Plakken van links werkt hier ook gewoon:

https://forum.Carclean.com/threads/nieuwe-forum-online.15689/page-5#post-272509
 
Persoonlijk vind ik de laatste update van het nieuwe forum ( verwisseling links/rechts) een hele verbetering, idem dat nu bij ieder hoofdtopic staat of er een nieuw bericht is, en dat bij elke pagina waar je ook bent meteen de link "nieuwe berichten" te zien is.
wat zeer prettig werkt is dat er meteen naar het laatste ongelezen bericht geschakeld wordt!
Helaas zijn nog niet alle foto's en filmpjes te bekijken, maar ik ga ervan uit dat het nieuwe forum nog in de experimentele fase zit, dus dat komt wel goed t.z.t.
Waar zijn filmpjes nog niet te bekijken? Want dan moerten we dat nog nalopen. Ik dacht dat we alle filmpjes hadden gehad.

Foto's is bekend, daar werken we volgende week weer aan. Heeft te maken met de oude forumsoftware, dat zat nogal slecht in elkaar en dat maakte de migratie erg lastig.
 
Tim, dat was een verwijzing naar youtube, volgens mij geplaatst door Nicknameless. Maar om nou bijna 5000 berichten van hem door te spitten...... Misschien weet Nicknameless welke ik bedoel?
Wat ik nog wel tegenkwam in het sonax-saga topic van SvenS8 (jou wel bekend Tim) zijn de verwijzingen naar andere fora die het niet meer doen (is uiteraard al wel een ouder topic).
 
Ik heb een snelkoppeling op mijn homescreen staan naar nieuwe berichten maar deze werkt niet goed. Elke keer als ik op deze snelkoppeling druk zie ik maar 1 topic. En niet de nieuwste,

Heeft denk ik te maken met het elke keer een nieuwe link aanmaken voor de nieuwste berichten. Iemand een idee hoe ik dit opgelost krijg?
 
Laatst bewerkt:
@dangerpaki en @Soepergrover die subfora stond nog op mijn lijstje om op te zoeken en aan te passen. De sidebar heb ik nu rechts gezet.

Voordeel van deze forumsoftware is dat alles razendsnel en makkelijk aangepast kan worden.

Oogt nu rustiger en duidelijker denk ik.

Oogt nu inderdaad een stuk duidelijke en rustiger. Inderdaad fijn dat het snel aangepast kan worden. Verder denk ik een kwestie van tijd. Langzamerhand zullen er wel weer suggesties komen waardoor het uiteindelijk geheel an smaak aangepast wordt.
 
Nieuwe forum is zeker fijn wat ik persoonlijk fijn zou vinden is als de tijd in de groene balk zou staan en en dat groene met nieuw gelijk weg gaat als je een bericht gelezen hebt nu gaat het weg als je je pagina vervest
 
De tijd / datum kan denk ik wel gemaakt worden. Het groene 'nieuw' blokje is moeilijker, dat heeft te maken met een 'Ajax Call' die gedaan moet worden en daar moet nogal wat voor aangepast worden.

Nu aangepast:

  • Logo verwijst nu naar de webshop
  • Naast 'Nieuwe berichten' (Voorheen 'Berichten sinds laatste bezoek') nu ook 'Recente berichten' (Voorheen 'Berichten van vandaag') in de menubalk
 
Forum ziet er goed uit. Is er nog wel een mogelijkheid om de gevolgde onderwerpen/forums terug te vinden? Bij de vorige update kon dit nog wel via en link naar de "oude" forum versie. (misschien dat ik er overheen heb gelezen)
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd met het slagen van de migratie!
De nieuwe layout ziet er clean, fris en overzichtelijk uit. Leest erg makkelijk zo.
Succes met het fine-tunen. ;)
 
  • Leuk
Reactions: Tim