• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe forum online!

Forum ziet er goed uit. Lekker grote letters, mooie interface ...

Proficiat met de geslaagde migratie!


Edit: Mis alleen een button om rechtstreeks naar Carclean.com te gaan. Maar goed die staat toch al als favoriet in mijn phone
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Het pijltje is inderdaad weg, maar volgens mij kun je nu op de tijd drukken. Helemaal aan de rechterkant onder de tab "Laatste berichten" heb je eerst de gebruikersnaam en daarna een tijdsindicatie (bijv. 4 minuten geleden). Als je daarop klikt ga je naar het laatste bericht in dat topic.

Ah, dit werkt inderdaad! Super, thanx voor de tip!
 
  • Leuk
Reactions: GMToyota
vroeger stond de tijd links boven zo kon ik zien wanneer ik voor het laats online was en dat ik die berichten al had gelezen
 
Het nieuwe forum ziet er goed uit. Persoonlijk zou ik voor de groene kleur een andere nemen, maar dat zal uitgebreid getest zijn met andere kleuren. Het geheel heeft wel een "rustige" uitstraling.
 
vroeger stond de tijd links boven zo kon ik zien wanneer ik voor het laats online was en dat ik die berichten al had gelezen
Ik zit nu op het oude forum te kijken, maar ik zie linksboven helemaal niets staan? Op mijn profielpagina van het oude forum zie ik wel mijn laatste activiteit.
Kan het forum alleen niet meer openen via Tapatalk?
Gaat dit wel weer komen?
Jazeker, deze week nog.
kan aan mij liggen maar zie nergens een tijd en laats ingelogd

Als ik op je naam klik, zie ik dat je voor het laatst 36 minuten geleden actief was. Op je profielpagina zie ik het ook:

https://forum.Carclean.com/members/grijzepanda.2367/

Ik probeer echt te bedenken waar jij het normaal zag, want ik zie het op het oude forum nergens anders staan. Kan iemand anders wellicht helpen?
 
Het nieuwe forum ziet er goed uit. Persoonlijk zou ik voor de groene kleur een andere nemen, maar dat zal uitgebreid getest zijn met andere kleuren. Het geheel heeft wel een "rustige" uitstraling.
Daar zijn her en der wel wat dingen over bedacht en geschreven ja. ;) Maar waarom zou jij een andere kleur willen in plaats van groen? Waarom vind je groen niet passen?
 
Tim, het gaat er niet om wat ik wil, het is jouw/jullie forum. Het is slechts mijn mening, maar persoonlijk vind ik bijvoorbeeld (metaalkleurig)grijs/wit een mooiere combinatie bij blauw, maar je bent uiteraard ook beperkt tot de mogelijkheden/onmogelijkheden van de software. Aan de andere kant laat groen de diverse opties (bv onlinestatus etc.) goed zien zonder teveel op te vallen.
 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit Tim, druk bezig geweest!!
Zal komende tijd eens goed rondneuzen
 
Zie het nog steeds niet staan maar bij de vorige site zag je het gelijk op de hoofpagina maar voor de rest een mooi forum hoor goed gedaan
 
Zie het nog steeds niet staan maar bij de vorige site zag je het gelijk op de hoofpagina maar voor de rest een mooi forum hoor goed gedaan

Als je op de link klikt wel toch, de link die ik je gegeven heb hierboven.

Op de hoofdpagina stond alleen de tijd wanneer de pagina gemaakt was? Ik probeer te snappen wat je bedoelt en ik kan nog op het oude forum, maar ik zie het niet?