Het pijltje is inderdaad weg, maar volgens mij kun je nu op de tijd drukken. Helemaal aan de rechterkant onder de tab "Laatste berichten" heb je eerst de gebruikersnaam en daarna een tijdsindicatie (bijv. 4 minuten geleden). Als je daarop klikt ga je naar het laatste bericht in dat topic.
Waar mis je dat? Want het is er wel.mis wel te tijd wanneer ik laats ingelogd heb
Is het nu beter?? Volgens mij wel @DavidVraagje, hoe kan ik in het linkergedeelte naar beneden scrollen, dit lukt enkel door rechts op de grote groene pijlen te drukken, maar dan schiet alles ineens naar onder. Dan kan ik wel naar boven scrollen?
Ik zit nu op het oude forum te kijken, maar ik zie linksboven helemaal niets staan? Op mijn profielpagina van het oude forum zie ik wel mijn laatste activiteit.vroeger stond de tijd links boven zo kon ik zien wanneer ik voor het laats online was en dat ik die berichten al had gelezen
Jazeker, deze week nog.Kan het forum alleen niet meer openen via Tapatalk?
Gaat dit wel weer komen?
kan aan mij liggen maar zie nergens een tijd en laats ingelogd
Daar zijn her en der wel wat dingen over bedacht en geschreven ja. Maar waarom zou jij een andere kleur willen in plaats van groen? Waarom vind je groen niet passen?Het nieuwe forum ziet er goed uit. Persoonlijk zou ik voor de groene kleur een andere nemen, maar dat zal uitgebreid getest zijn met andere kleuren. Het geheel heeft wel een "rustige" uitstraling.
Zie het nog steeds niet staan maar bij de vorige site zag je het gelijk op de hoofpagina maar voor de rest een mooi forum hoor goed gedaan