• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe forum online!

Volgens mij staan nu alle berichten op ongelezen. Ik heb net even de laatste berichten gelezen en vervolgens op de knop 'markeer als gelezen' gedrukt. Volgende keer zie je dan ook echt de voor jou nieuwe berichten. Werkt een stuk beter dan met de vorige forumsoftware.
 
Het werkt voor mij. Kreeg in eerste instantie de captcha niet goed tijdens het 'wachtwoord vergeten' traject. Maar bij poging 2 gewoon gelukt. Nu even kijken hoe het bevalt en of het op mobiel ook goed werkt.
 
Ziet er mooi uit! Wel even wennen uiteraard. Is het noodzakelijk om 'forum als gelezen' te markeren zodat 'nieuwe berichten' beter werkt? Schiet me zo even te binnen...
Wat bedoel je met 'beter werkt'?

Het kan zijn dat dat inderdaad even in moet draaien en dat het voor de eerste keer een reset nodig heeft op je account, omdat je feitelijk voor het eerst op dit nieuwe forum bent.
 
Ziet er goed uit!!! Indd wel er wennen maar dat was bij mijn eerste bezoek aanhet oude CC forum ook. Gewoon elke dag het nieuwe forum bezoeken zit je er zo weer in!!!
 
Zow, wat een verschil! Het heeft allemaal een luxere uitstraling en zo ook de mogelijkheden.

Ik reageerde zojuist op een nieuw topic en merkte toen ineens op; ''Ooh, de ''Berichten van Vandaag''-knop onderaan de pagina is weg''

Ook merkte ik op dat het pijltje weg is om naar het laatste bericht in een topic te gaan. (Pagina-keuze nu)

Of ben ik heel scheel? :p


Greetz
 
Hoezo Jeroen? Bij mij zijn de letters juist groter dan voorheen?! Bij jou niet?

Ja, zijn inderdaad wel groter hoor! Maar zag er zo weinig kleur in! Al lijkt het bovenste kopje nu wel blauw te zijn?
(Heb een gigantische irritante griep te pakken sinds gisteravond,ben dus niet helemaal helder,... en mijn rechteroog mist langzaam steeds wat meer pixels als een steeds wat grotere zwarte vlek sinds de laatste twee jaren,...)

Daarom vond ik die blokken zo heel erg druk. Maar gaat wel wennen denk ik, duurt even wat langer met mij tegenwoordig.
 
Ook merkte ik op dat het pijltje weg is om naar het laatste bericht in een topic te gaan. (Pagina-keuze nu)

Het pijltje is inderdaad weg, maar volgens mij kun je nu op de tijd drukken. Helemaal aan de rechterkant onder de tab "Laatste berichten" heb je eerst de gebruikersnaam en daarna een tijdsindicatie (bijv. 4 minuten geleden). Als je daarop klikt ga je naar het laatste bericht in dat topic.
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Als je gewoon 'Nieuwe berichten' uit het menu bovenaan klikt, dan kun je vervolgens gewoon op de topictitel zelf klikken om de nog ongelezen berichten uit het topic te lezen. Je gaat vanzelf naar het eerste nog ongelezen bericht.
Veel handiger dan precies op een icoontje met een pijltje te moeten klikken. Ik vind het een verademing. Zeker op telefoon/tablet.
 
  • Leuk
Reactions: Dibbuz en ivo's
Ziet er leuk uit, is wel even wennen !
En op mobiel is het inderdaad een extreme vooruitgang ! :yum

Klein vraagje...Waarvoor staan u trofeepunten bij je profiel ?