• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hallo Hallo

Jimsternl

Detailing trainee
3 jul 2018
2
32
Hallo luitjes,

Mijn naam is Jim, 24 jaar oud.
Wonend in het leuke plaatsje Alkmaar (NH)

Sinds paar maanden trotse eigenaar van een Chevrolet Aveo (T300)
Gezien ik online beetje aan snuffelen was om mijn auto mooi te maken kwam ook dit forum in zicht.

Na verder gesnuffel account aangemaakt en nu ga ik mijn best doen om dit vak te leren zodat mijn auto heerlijk mooi blijft.
Natuurlijk wel op rustig tempo gezien ik ook nog geen producten heb en dit langzaam wil uitbreiden.

Mijn plannen voor de auto ;
- Ramen blinderen
- Xenon of LED plaatsen
- Dit vak leren en heerlijk shinen

Dagelijkse leven werk ik als beroepschauffeur op de bus.
En nee die ga ik niet poetsen..
Verder werk ik als steward bij AZ en fitness ik op plezier niveau.

Ik hoop veel van u allen te kunnen leren :)

Met sportieve groet,

Jim
 

Bijlagen

  • 27332315_2170799976267186_3508854268869901456_n.jpg
    27332315_2170799976267186_3508854268869901456_n.jpg
    103,4 KB · Weergaven: 70
Juuuist! :p Dat komt zeker goed. Middels destappenplannen kun je beginnen aan je basiskennis en daarna kun je gerichter zoeken naar antwoorden / producten / materialen/ etc etc. :D

Have fun!



Plezier moet zeker lukken, met de stappenplannen en subforum van projecten zie ik een hoop leuke dingen.
Ga straks de stappenplan voor exterieur gebruiken om te kijken voor producten etc.
Eerst even kleinschalig om te testen ~ zag een soort marktplaats in de forums dus dat is voor mij altijd leuke optie om producten te testen
 

Vergelijkbare onderwerpen