• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Super Sale - 1 september 2018!

Er zijn wat storingen rondom het betalen en/of het afwikkelen er van.

Screenshot_20180901-125621_Facebook.jpg
 
  • Leuk
Reactions: RoyR en Brad
Als je op facebook Carclean volgt, ze hebben soms problemen met de betaalsite. Je kunt ze mailen, zodat het alsnog in orde gemaakt wordt. Neem aan dat het voor het team te druk is om op het Forum te reageren ;)
Heb inmiddels twee bestellingen de deur uit... scheelt toch dat niet alles tegelijk in de hoge korting valt... nu vallen de seperate bestellingen nog mee qua uitgaven:joy::joy:
 
Inmiddels is mijn bestelling van vanochtend "Geannuleerd" die eerst op "Wachten op betaling" (wel betaald uiteraard) stond. N.a.v. berichten hierboven mailtje naar CC gestuurd, neem aan dat het allemaal in orde komt :).
 
@Laurette
Het lijkt wel of deze actie niet geldig is voor buitenlandse klanten.
Van zodra ik inlog met mijn account, zijn de prijzen een stuk hoger dan als ik niet inlog.
En als ik als gast wil bestellen, kan ik het land (Belgie) niet ingeven...
Kunnen wij Belgen niet meedoen aan deze actie???

De kortingen zijn ook geldig voor buitenlandse klanten. Moet er een intracommunautaire levering plaatsvinden? Dan kan het zijn dat de kortingen niet helemaal goed werken in combinatie met de BTW. Als dit het geval is kun je ons even mailen met je gehele bestelling dan zorgen we er maandag voor dat je alsnog de juiste korting krijgt. Let op: dit geldt wel alleen voor buitenlandse klanten MET BTW nummer.
 
Op het moment dat je je order hebt betaald en je ziet nog steeds een Mollie betaallink in je account, klik hier dan NIET op. Het betalingskenmerk wordt dan overschreven en de order waarschijnlijk geannuleerd omdat er geen betaling is gekoppeld aan het laatste betalingskenmerk.

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ja we zijn vandaag en morgen al bezig met het verzendklaar maken van alle orders. PostNL heeft een klein bugje waardoor er inderdaad in de tracking wordt weergegeven dat het pakketje vandaag of morgen al bezorgd gaat worden. De pakketten worden pas na het weekend echt geleverd, dus blijf alsjeblieft niet thuis wachten vandaag of morgen! ;)
 
Nu kijk ik net en is mijn bestelling van deze middag geannuleerd. Nu is hetgene ik opnieuw wil bestellen natuurlijk niet meer in korting, maar ben ik mijn geld wel kwijt...

@Laurette idee hoe dit komt ?
 
Dap900
Sollinite 845
Monello Pads 4" en 6" geel, oranje en witte
Monello discorosso pads
Mothers Clay kit
Gyeon Prep
Autoglym vinyl & rubber care
Poorboy's APC+D
Poorboy's Iron remover

And i'm doneo_O
 
  • Leuk
Reactions: Etterual
Op het moment dat je je order hebt betaald en je ziet nog steeds een Mollie betaallink in je account, klik hier dan NIET op. Het betalingskenmerk wordt dan overschreven en de order waarschijnlijk geannuleerd omdat er geen betaling is gekoppeld aan het laatste betalingskenmerk.

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ja we zijn vandaag en morgen al bezig met het verzendklaar maken van alle orders. PostNL heeft een klein bugje waardoor er inderdaad in de tracking wordt weergegeven dat het pakketje vandaag of morgen al bezorgd gaat worden. De pakketten worden pas na het weekend echt geleverd, dus blijf alsjeblieft niet thuis wachten vandaag of morgen! ;)
Te laat, ik klikte om te zien of ik dan idd te zien kreeg dat het al betaald was. Order staat nu als geannuleerd, maar heb dit ook per mail doorgegeven!

Vwbt de gifts, snap ik helemaal en had ook niet verwacht dat ik ze zou krijgen!
 
Er zijn nogal wat verwarringen rondom de gifts. Dit is een bugje in ons systeem. Alle gifts worden handmatig uit de orders gehaald, deze staan wel in de orderbevestiging die je via de mail ontvangt. Excuus voor de verwarring!
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Te laat, ik klikte om te zien of ik dan idd te zien kreeg dat het al betaald was. Order staat nu als geannuleerd, maar heb dit ook per mail doorgegeven!

Vwbt de gifts, snap ik helemaal en had ook niet verwacht dat ik ze zou krijgen!

Vind het ook niet erg hoor! Begrijp me niet verkeerd. Maar een sample oid altijd welkom :)
Maar alle credits aan carclean voor deze top actie
 
  • Leuk
Reactions: Roffel
Ook hier een bestelling geannuleerd?
Moet ik het opnieuw bestellen zodat ik in ieder geval de 10% korting krijg of e.e.a. even afwachten? Alles was ten tijde van de bestelling nog op voorraad, en nu nog steeds, ook de betaling etc is goed gegaan..
 
De kortingen zijn ook geldig voor buitenlandse klanten. Moet er een intracommunautaire levering plaatsvinden? Dan kan het zijn dat de kortingen niet helemaal goed werken in combinatie met de BTW. Als dit het geval is kun je ons even mailen met je gehele bestelling dan zorgen we er maandag voor dat je alsnog de juiste korting krijgt. Let op: dit geldt wel alleen voor buitenlandse klanten MET BTW nummer.
Ik had al gemaild,maar omdat het tijdslot ging vervallen heb ik als
Particulier gekocht, netjes btw betaald en gevraagd in commentaar om nieuwe facturen op te maken en btw terug te storten.
Zowel ik als mijn boekhouder en de Belgische fiscus zullen je dankbaar zijn.
 
  • Leuk
Reactions: Draje en Etterual
Net nog een bestelling geplaatst op dezelfde manier als de vorige keer, nu kreeg ik direct orderbevestiging en staat deze op 'uitleverbaar'. Mailtje gestuurd naar CC ivm mijn eerste 'geannuleerde'bestelling. Hopelijk komt dit goed.
 
Ook hier een bestelling geannuleerd?
Moet ik het opnieuw bestellen zodat ik in ieder geval de 10% korting krijg of e.e.a. even afwachten? Alles was ten tijde van de bestelling nog op voorraad, en nu nog steeds, ook de betaling etc is goed gegaan..

Wacht het maar even af, je kunt ons wel een mailtje sturen met je ordernummer. Als de betaling binnen is dan zorgen we ervoor dat het in orde komt!
 
  • Leuk
Reactions: Nubje
Nu kijk ik net en is mijn bestelling van deze middag geannuleerd. Nu is hetgene ik opnieuw wil bestellen natuurlijk niet meer in korting, maar ben ik mijn geld wel kwijt...

@Laurette idee hoe dit komt ?
Als het geld is afgeschreven van jouw bank dan is de order hier wel goed doorgekomen. Mail ons met je ordernummer dan zorgen we ervoor dat het in orde komt!
 
  • Leuk
Reactions: Draje
Op het moment dat je een betaling hebt voldaan klik dan niet nogmaals op de Mollie betaallink. De kans is aanwezig dat de order dan wordt geannuleerd omdat het betalingskenmerk bij deze order wordt overschreven.