• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Banden dressing show off

vandaag waxaddict tyre feeder erop gezet.
band 2x ontvet met megs apc en 1 laag tyre feeder erop gesmeerd met een groot geel sponsje. :):)
Voor
114909

114910

Na
 
In het grote bandendressing topic,

Ik moet zeggen dat ik die gouden WA toch best aardig vind. Na aanbrengen is het geen porem, maar op onze zwarte auto's vind ik een dressing met glans/wetlook niet misstaan. Na een dag geeft die gouden feeder dan 'net' een beetje contrast ten opzichte van de gewone feeder. Ik vind het wel aardig bij alle discussie over standtijd en wel of geen wetlook. Smeer hem niet altijd, maar af en toe is het wel een leuk effect.
 
In het grote bandendressing topic,

Ik moet zeggen dat ik die gouden WA toch best aardig vind. Na aanbrengen is het geen porem, maar op onze zwarte auto's vind ik een dressing met glans/wetlook niet misstaan. Na een dag geeft die gouden feeder dan 'net' een beetje contrast ten opzichte van de gewone feeder. Ik vind het wel aardig bij alle discussie over standtijd en wel of geen wetlook. Smeer hem niet altijd, maar af en toe is het wel een leuk effect.

Ik heb hem pas op de banden van de truck gesmeerd haha voor af en toe een leuk dingetje maar niet voor altijd!

Maar voor mij zijn de Gyeon Tire en de Waxaddict Feeder TOP.
Sinds dat de Gyeon Tire Express gebruik ik deze tussen door, deze smeert lekker snel uit en bij mooi en droog weer blijft deze top zitten.
 
  • Leuk
Reactions: Wouter_BMW
Die van wolfgang was ook altijd netjes hoor, alleen is alweer een tijd geleden dat ik die in mn handen heb gehad. Vond ik altijd wel n mooie finish geven.
 
  • Leuk
Reactions: Pietaah
Mijn vrouw haar nieuwe Mini, één week in gebruik, vooruit een file parkeervak rechter voorvelg compleet afgedraait. :D:sob::sob::weary_face:
Wist dat het zou gaan gebeuren, maar toch, je legt het ze nog zo goed uit.... nu maar een setje gator berschermers erop of van 17” naar de 16” wintervelgen met teletubbie banden, voor peace of mind..... daarom mag ook niemand in mijn E rijden
 
Een test tussen glans en matte uitstraling.

20190324_144039.jpg


Partner in crime. Inhoud over na 8 banden gedaan te hebben, aanbrengen met applicator.

20190324_175525.jpg


Glanzend. Behandeling volgens gebruiksaanwijzing voor glanzend uiterlijk. Aangebracht met een applicator en laten drogen.

20190224_165350.jpg


Mat. Behandeling volgens gebruiksaanwijzing voor matte uitstraling. Aangebracht met applicator. Na gewreven met een doek. Laten drogen.
 
  • Leuk
Reactions: 350Z, Altos en RoyR
Mooie vergelijking @Tijntje. Je ziet goed het verschil. Ga je ook bijhouden hoe ze allebei standhouden?

Beetje off topic, hoe bevallen de crossclimates, rij je die het hele jaar door of alleen in de winter?