• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

27 november 2020: Black Friday bij Carclean.com met spectaculaire aanbiedingen!

Er staan op dit moment nog 9 rolcontainers en 5 pallets met pakketten in ons magazijn. Een deel daarvan wordt, hopelijk, vanavond door PostNL bij ons opgehaald.

Gisteren hebben we ook wederom weer wat pakketten via een alternatieve manier het sorteercentrum in kunnen krijgen. We voelen ons bijna overtreders door dit op die manier te doen, maar als we het aan PostNL overlaten, zou de levertijd van pakketten op kunnen lopen tot drie weken en dat kan echt niet.
 
Weet iemand of nieuwe zendingen ook zo te lijden hebben onder de problemen van PostNL? Ik zou een bestelling moeten plaatsen, maar ik vraag me af of het niet beter is om nog af te wachten tot begin volgende week in de hoop dat de drukte wat afgenomen is.

@Nick1407 , ik vermoed dat het een gevalletje achteraan aansluiten is. Ik denk dat Carclean FIFO hanteert.
We proberen het zoveel mogelijk te doen, maar hebben besloten om het iets anders op te lossen, omdat we vinden dat Black Friday bestellingen iets langer mogen wachten dan reguliere bestellingen.

Dus het is nu ongeveer zo dat als er iets meegegeven wordt dat van het totaal dat meegegeven wordt 60% reguliere orders zijn en 40% Black Friday orders. Een regulier pakket gaat dus meestal met 1 of 2 dagen hier de deur uit, als PostNL meewerkt natuurlijk. Als PostNL weer een rit annuleert, dan kan ook een regulier pakket pat na 2 a 3 dagen bij ons opgehaald worden.
 
Pakket gisteren ook bezorgd! Het waren niet alleen BF spulletjes, maar er zat zelfs weer een verrassing bij. Thanks!
(okee Postnl beweerde dat het bezorgd was, maar ik had geen pakket en geen briefje over bezorgd bij de buren ofzo. Dus 's avonds maar even de buren gevraagd... en jawel het stond bij de buren.... die vereiste handtekening is in deze drukke tijden dus ook al geen garantie meer.)
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
We proberen het zoveel mogelijk te doen, maar hebben besloten om het iets anders op te lossen, omdat we vinden dat Black Friday bestellingen iets langer mogen wachten dan reguliere bestellingen.

Dus het is nu ongeveer zo dat als er iets meegegeven wordt dat van het totaal dat meegegeven wordt 60% reguliere orders zijn en 40% Black Friday orders. Een regulier pakket gaat dus meestal met 1 of 2 dagen hier de deur uit, als PostNL meewerkt natuurlijk. Als PostNL weer een rit annuleert, dan kan ook een regulier pakket pat na 2 a 3 dagen bij ons opgehaald worden.
Euh wauw. Lekker onderscheid. Om 0005u vorige vrijdag besteld (omdat het nu éénmaal een Black Friday deal was en ik er op tijd wou bij zijn om zeker de producten te hebben), en ondertussen al een week dat mijn pakketje nog niet "bezorgd of verwerkt" is bij PostNL.
Terwijl een doordeweekse bestelling dus nog meer kans heeft om sneller geleverd te worden.
Beetje rare gedachtengang m.i. Logischer had geweest dat alle nieuwe bestellingen nu dus gewoon achteraan werden verwerkt. Het is voor iedereen wachten geblazen.
Vervelende situatie en jullie kunnen er weinig aan doen. Toch doen jullie je best om alles zo snel mogelijk verwerkt te krijgen.
We kunnen alleen maar hopen dat alles snel opgelost geraakt en geleverd wordt.
 
  • Verbluft
  • Verdrietig
Reactions: RedCat en Tim
Pakket gisteren ook bezorgd! Het waren niet alleen BF spulletjes, maar er zat zelfs weer een verrassing bij. Thanks!
(okee Postnl beweerde dat het bezorgd was, maar ik had geen pakket en geen briefje over bezorgd bij de buren ofzo. Dus 's avonds maar even de buren gevraagd... en jawel het stond bij de buren.... die vereiste handtekening is in deze drukke tijden dus ook al geen garantie meer.)
Oh, geen verassing erbij deze keer bij mij, maar ik had natuurlijk de blackfridaykorting, ben allang blij dat het vandaag binnenkwam dan kan k beginnen met het leerwerk.
 
Euh wauw. Lekker onderscheid. Om 0005u vorige vrijdag besteld (omdat het nu éénmaal een Black Friday deal was en ik er op tijd wou bij zijn om zeker de producten te hebben), en ondertussen al een week dat mijn pakketje nog niet "bezorgd of verwerkt" is bij PostNL.
Terwijl een doordeweekse bestelling dus nog meer kans heeft om sneller geleverd te worden.
Beetje rare gedachtengang m.i. Logischer had geweest dat alle nieuwe bestellingen nu dus gewoon achteraan werden verwerkt. Het is voor iedereen wachten geblazen.
Vervelende situatie en jullie kunnen er weinig aan doen. Toch doen jullie je best om alles zo snel mogelijk verwerkt te krijgen.
We kunnen alleen maar hopen dat alles snel opgelost geraakt en geleverd wordt.
Zeker niet, tijdens Black Friday hebben wij vooraf iedereen op de hoogte gebracht dat het tot 5 dagen kon duren voor we het pakket in hadden gepakt en dat daar bovenop de vertraging van PostNL kon komen. In ruil daarvoor krijg je mooie deals tegen superprijzen. De mensen die na je besteld hebben, betalen de volle mep en krijgen daarom alleen de reguliere vertraging van PostNL voor hun kiezen.

Daarnaast, jouw order is op 27 november ingepakt en aan PostNL meegegeven diezelfde dag. Ook voor de BF orders hebben we zoveel mogelijk FIFO gehanteerd.

Maar jij woont in België en daar loopt het soms nogal vast. Soms blijven containers voor België in sorteercentra staan en worden dan pas veel later verwerkt, helaas. o_O

Edit: net nog een steekproef gedaan en pakketten uit de containers gehaald die hier nog staan en dat zijn allemaal 371 en 372 orders, jij had een 370 order en die zijn allang door PostNL opgehaald. Een beetje meer vertrouwen in onze werkwijze. ;)
 
Laatst bewerkt:
@Tim: bedankt voor het antwoord.
Dat het tot 5 dagen kon duren heb ik zeker begrip voor. Het zijn er ondertussen al 7 ;)
Maar alle begrip. Echt waar. In mijn beleving gaat de gedachtengang hierover helaas niet op. Het zijn BF deals voor iets, toch? Als we door het jaar bestellen betalen we ook de volle pot.
Ik had van de service van CC niet anders verwacht dat het dezelfde dag nog ingepakt en meegegeven werd aan PostNL. Dank daarvoor!

We zijn er allemaal van overtuigd dat het iets intern is bij PostNL. Als ik zo vrij mag zijn: Waar ik ook bestel, PostNL staat ALTIJD de volgende dag aan mijn deur. Rond het middaguur. Vaste vriendelijke chauffeur die ons ondertussen al kent.
Dat is toch althans hoe ik het ervaar. Beter dan Bpost.

Nogmaals: shampoo voor mijn wagen is geen essentieel of levensnoodzakelijk middel ( al zullen sommigen nu het tegendeel beweren :p), dus ik heb wel geduld en het pakketje komt er wel!

Ik wou gewoon even mijn mening ventileren, jullie hebben nog altijd een betere kijk op de situatie dan mezelf als consument.

Nogmaals bedankt voor het harde werk, en de moeite die jullie er toch insteken.
 
  • Leuk
Reactions: Boszna en Quantoxx
Zeker niet, tijdens Black Friday hebben wij vooraf iedereen op de hoogte gebracht dat het tot 5 dagen kon duren voor we het pakket in hadden gepakt en dat daar bovenop de vertraging van PostNL kon komen. In ruil daarvoor krijg je mooie deals tegen superprijzen. De mensen die na je besteld hebben, betalen de volle mep en krijgen daarom alleen de reguliere vertraging van PostNL voor hun kiezen.

Daarnaast, jouw order is op 27 november ingepakt en aan PostNL meegegeven diezelfde dag. Ook voor de BF orders hebben we zoveel mogelijk FIFO gehanteerd.

Maar jij woont in België en daar loopt het soms nogal vast. Soms blijven containers voor België in sorteercentra staan en worden dan pas veel later verwerkt, helaas. o_O

Edit: net nog een steekproef gedaan en pakketten uit de containers gehaald die hier nog staan en dat zijn allemaal 371 en 372 orders, jij had een 370 order en die zijn allang door PostNL opgehaald. Een beetje meer vertrouwen in onze werkwijze. ;)
Pakketje vandaag aangekregen en ben ook afkomstig uit België. Helaas weer geen "free goodie" mogen ontvangen. Gebeurt dit altijd wanneer jullie kortingen uitgeven?
 
Dat het tot 5 dagen kon duren heb ik zeker begrip voor. Het zijn er ondertussen al 7 ;)
5 dagen voor het inpakken + de vertraging van PostNL. De originele tekst op onze Black Friday pagina was:

Bestellingen die deze dagen geplaatst worden, zullen binnen 5 dagen hiervandaan worden verzonden. Let op dat PostNL daarbovenop vertraging kan hebben door de Black Friday-drukte.

In jouw geval kan het dus ook nog eens vertraging zijn door / in jouw land.
 
Bij jou is het dus 'niet verwerkt' zeker wel ontvangen. Je pakket is vorige week vrijdag meegegaan met PostNL. Maar troost je, PostNL heeft honderden pakketten van ons wel ontvangen, maar nog niet verwerkt.
 
Mijn pakketje is vandaag binnen gekomen! Had het niet verwacht in deze drukte en met de mededeling dat het nog lang kan duren door de problemen met post.nl. Wat een leuke verassing :D

Weer super dat jullie via een alternatieve route dan nog de spullen sneller bij ons proberen te krijgen!!!! Echt super jullie service. Jullie zijn niet verplicht om dit te doen maar voelen jullie wel verantwoordelijkheid, ondanks dat het buiten jullie macht is. jullie zijn toppers!!!

Bedankt mannen voor al het harde werk!
dat wordt gewaardeerd.

nu nog even wachten op mooi weer om alles uit te proberen!
 
Erg blij mee!!
 

Bijlagen

  • 3D2B4A1B-852D-4456-821E-99046F781332.jpeg
    3D2B4A1B-852D-4456-821E-99046F781332.jpeg
    277,5 KB · Weergaven: 208