• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

25 en 26 september 2021: End Of Summer Sale! 21-09-21: UPDATE!

Het is 08.38 uur en ik heb m'n eerste impulsaankoop al gedaan, terwijl ik me zo netjes aan mijn 'planning' wilde houden. Ben benieuwd hoeveel CarClean-bevestigingen ik morgenmiddag in mijn mailbox heb zitten.... :)
 
Correct! Als een bundel <25% korting is dan loont het om de producten los te bestellen.
 
  • Leuk
Reactions: jurgenD
Lieve forumleden!

Ik heb op onze site zoveel mogelijk duidelijk proberen te maken dat het nu niet is 'voor 21.00 besteld, dezelfde werkdag verzonden' ook heb ik de PostNL leverdagen uitgeschakeld (de vorige keer kon ik dat niet doen vanwege een bugje, nu gelukkig wel).

Vorige keer kregen we toch een paar 1-ster-beoordelingen omdat iemand de rode banners niet had gezien én ergens nog had gezien dat we 'voor 21.00 besteld, bla bla bla' hadden laten staan en daarom waren ze boos dat ze het de volgende dag niet in huis hadden. :dizzy:

Tsja, denken wij dan, haha. Maar we hebben dus dat nu geprobeerd af te bakenen.

Mijn vraag aan jullie: zien jullie nog ergens iets waar een azijnpisser over zou kunnen gaan klagen? Zo ja? Dan hoor ik dat graag en pas ik ook dat voor de zekerheid aan.

200.gif