• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

2.8 inch backing plate geschikt voor rotary ?

geert dr

Detailing rookie
1 jun 2008
180
0
Is de 2.8 inch backing plate ( art.nr 101177 ) geschikt voor de rotary ( M14 binnendraad dus ? ) in combinatie met de 4 inch Spot Buff pads ?

Wat is de cuttingfactor van de LC Spot Buff pads in vergelijking met Meguiars pads ?

Blauw,groen,oranje,rood,wit,geel,zwart !!!! 't is een beetje verwarrend allemaal :ja
 
Helemaal goed, ik heb hem zelf ook. De zwarte is hetzelfde als de finishing van meg's de witte als de polishing van meg's en de gele is de rode meg's pad.
 
Past perfect..is M14 draad.

Pads ja ,ik zou zeggen dat Blauw & Zwart in de buurt komen van de Megs beige. Wit en groen in de buurt van de gele Megs. En oranje in de buurt van de bordeaux.

EDIT : Te lang nadenken over wat te typen ,Dennis is me voor.
 
Ja zijn er Frank, van M14 naar DAP is deze adapter.
En mocht je 'm direct nodig hebben dan buurt je maar ff aan heb 'm hier voor je liggen. ;)