• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

21 maart: Bart & Dibbuz Detailing Meeting in Budel (Noord-Brabant) 100foto's pag 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
mooie swirl foto,s:'(
maar zo te zien een geslaagde dag

(verslaafde zien er toch anders uit x-] ) eeehhh poetsers bedoel ik

Dit is zo te zien een geslaagde dag geweest en de volgende meeting dichter bij mijn huis ben ik er zeker bij.

Zeer leuke dag,

Moet nog een groot stuk kleien, Maar dan is het ook eindelijk klaar.
Volgende keer probeer ik zeker weer te komen

Gr.
Danny

het was een heel leuke meeting, perfect georganiseerd en een leuke opkomst. Ook top om eens mensen achter de nickname te ontmoeten.

morgen even langs de eigenaar van het vliegveld voor een persoonlijk bedankje en wat voor stroom-water.
ga ik meteen een balletje opgooien voor een volgende meeting.
{heey dennis,daar gaat er weer een}:lol

Bart pm me even als er nog kosten verschuldigd zijn voor stroom-water, dan maak ik aan je over.

Gr. Ronald

Was een zeer gezellige dag. :ja :ja Ik heb me in ieder geval goed vermaakt en veel gelachen.

Broembroembroemprutprutbroemprut...stilte. :lol :lol :lol

Ook nog even 2 zeer mooie witte auto's bekeken. Wat er onder de kap lag, dat was het mooiste. :love

Voor het eerst de rotary op mijn auto gezet. Ging nog goed ook!

Na een zware en spannende loting, bleek ook nog dat ik een rondvlucht mocht maken met het DDD.

Wil Bart - en de eigenaar van vliegveld Kempen - bedanken voor deze dag.

Ennu : vriend Appelmoes, ben trots op je dat je gevlogen hebt. :lol :lol

Groet, Peter

vriend appelmoes ja hahahahaa.
zo wil ik wel iedere week een meeting!
rotary kon je gerust proberen,je wou toch afscheid gaan nemen

Heeeeej dit lijkt wel het eerste kijkje in Carclean (Google) Earth.

Mooie dag mannen en volgende keer vlieg maar naar Hoogeveen. Ook eens een meeting in het noorden. Kunnen jullie mij de DAP500 cusus doen op m'n VAG lak.

www.beterrijden.nl/ die kwam vragen wat we aan het doen waren,waarop hij zij ja, ik heb ook een eigen poetser in dienst. waarop adrie meteen vroeg, hoelang doet hij op een auto,want dat is altijd leuk om te weten. antwoord was 8 uur. dus redelijk bevredigend. of niet adrie?

Ik zie dat Tim ook nog even langs is geweest :lol

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Laatst bewerkt door een moderator:
Nog wat foto's

DSC_0001.webp

DSC_0002.webp

DSC_0003.webp

DSC_0005.webp

DSC_0006.webp

DSC_0013.webp

DSC_0014.webp

DSC_0017.webp

DSC_0018.webp

DSC_0023.webp

DSC_0024.webp

DSC_0027.webp

DSC_0030.webp

DSC_0031.webp

DSC_0032.webp

DSC_0034.webp

DSC_0037.webp

DSC_0042.webp

DSC_0043.webp

DSC_0044.webp

DSC_0046.webp

DSC_0047.webp

DSC_0048.webp

DSC_0049.webp

Jongens jongens.. Ik sta slecht op elke foto.. :lol ,niet goed.. Volgende keer ga ik foto's maken ,dan gebeurt dit niet meer.

B.K. zei:
Jongens jongens.. Ik sta slecht op elke foto.. :lol ,niet goed.. Volgende keer ga ik foto's maken ,dan gebeurt dit niet meer.
komt er van als je heel de dag een beetje daar gaat rondwandelen en niks gaat poetsen :lol

B.K. zei:
Jongens jongens.. Ik sta slecht op elke foto
heb je mij al eens gezien,kijk of dat ik met mn verkeerde been uit bed ben gevallen.
en wat dennis daar op de grond aan het fotograferen is?????????

Status
Niet open voor verdere reacties.