• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

25 en 26 september 2021: End Of Summer Sale! 21-09-21: UPDATE!

@Tim - "Waarom kreeg ik niets 'Gratis' bij mijn bestelling?!" ...
1632563010375.png
 
  • Leuk
Reactions: nicknameless
Het is gewoon jammer als iedereen hier er alles aan doet om het op rolletjes te laten lopen dat er dan mensen zijn die over zoiets zo zuur kunnen doen.
Het zijn er gelukkig erg weinig, vrijwel iedereen heeft er begrip voor maar toch prikt het als iemand gaat zeggen:" ja maar op de website staat..."

Vorig jaar met Black Friday ook, geheel buiten onze schuld om hield PostNL flink wat karren apart van ons waardoor deze dagen later pas werden gesorteerd. Nieuws stond er vol mee dat het zo druk was bij de pakketdiensten en toch zijn er dan mensen die er geen begrip voor hebben dat het allemaal wat langer doen.

Of dat bewust gebeurt...
 
Ik kon het niet weerstaan om toch maar de Monello Pistola Corta te bestellen ;3 Straks nog wat Gyeon producten en dan op naar de nachtbrakers!
Ik denk dat ik toch wat concessies moet doen, want de bestellijst loopt iets te snel op.

 
  • Leuk
Reactions: Tim en Dibbuz
@Tim - For what it's worth; Ik heb zojuist een bestelling gedaan die in de eerste twee tijdsloten viel. (Ik combineerde Monello en Dodo Juice) Ik plaatste een verlanglijst in de winkelwagen en het viel mij op dat de ''Dodo Juice - Slip Shot'' op €5,99 bleef staan, ondanks er twee stuks van deze op de lijst stonden.
- Pagina verversen
- Aantal veranderd naar 1 - 3 - 5.
- Pagina verversen.
... Ik zou schijnbaar zelfs voor meerdere aantallen (5x) dezelfde €5,99 gaan betalen. Dit veranderde niet, zelfs tot aan het afrekenen niet. Ik heb uiteindelijk de Slip Snot uit de bestelling verwijderd, opnieuw toegevoegd (2x) en toen werd er wél 2x €5,99 gerekend.
 
Een mooie bestelling gedaan uit de eerste 2 tijdsloten. De meeste producten ook gewoon nodig op korte termijn.
De DDJ SN Medium klei is gewild, maar die had ik eerder kunnen bestellen. Nu tijd om wat alternatieven te proberen. Ook leuk.

Team Carclean succes vandaag en de komende dagen!
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
@RoyR Hmm dat is wel vreemd, hier gaat het wel goed. Wellicht te maken met het verlanglijstje.
 
@Dibbuz Ik bedoelde dat jullie extra moeten aangeven dat de bestelling pas over een paar dagen verstuurd wordt. En dat je geen gifts erbij krijgt.
 
:eek:Alleen al 13 producten in t blokje voor 12:00, lekker bezig, jaar voorraad aan het inslaan?
Bij mij zaten er ook 13 producten in de 12 uur bestelling. Wel verdeeld over 3 bestellingen 3 wheel cleaner besteld. Dus heb binnenkort een hoop om te testen.:joy:
 
  • Verbluft
Reactions: Hean