• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

'57 Ovaal Raggtop, gewassen.

:heart_eyes: love this bug, kleurtje is ook prachtig op deze wagen, hoop er ook ooit eentje in mijn bezit te hebben
 
Wat een prachtige auto, blijf helemaal fan van de kever, helaas wil mijn vriendin niet dat de auto verlaagd wordt anders had ie er ook zo bijgestaan. Sla even een foto op voor de kleur. Die van ons moet er ook aan geloven over een paar jaar, volledige restauratie...
 
emiel10 zei:
Wat een prachtige auto, blijf helemaal fan van de kever, helaas wil mijn vriendin niet dat de auto verlaagd wordt anders had ie er ook zo bijgestaan. Sla even een foto op voor de kleur. Die van ons moet er ook aan geloven over een paar jaar, volledige restauratie...


Het is een originele kleur uit '57 dacht prairie beige, maar dat zou ik na moeten vragen..

En idd ben helemaal geen oldtimers gek, maar dit is zeer leuk en werkelijk schitterend..


@ Serge dat kan genoeg geld bieden en misschien dat het weer overhaald om opnieuw een project te starten.
maar denk dat hij nu na ruim 6 jaar en nog niet geheel klaar is dat de kans wel zeer klein is ;)
 
Gespot!, mooie kar :D

Ik stond zelf 300 meter verder met een meeting van het 306forum :)
Kon het niet laten om even een fotootje te schieten :)

p4153659.jpg
 
Ah, die powerkite heb ik gezien idd!

Schitterend gebied daar trouwens.

Wij hadden er dus een geslaagde meeting :)
p4153646.jpg