• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Actiedagen: Dol Dwaze Dodo Donderdag en Mega Meguiar's Maandag!

Status
Niet open voor verdere reacties.
@nick senseless
De weg van de minste weerstand kiezen....
Beste Patrick,
Helaas had ik gisteravond vanwege mijn dochters maar beperkte tijd beschikbaar. Dacht me te herinneren dat jij een dochtertje hebt. Welnu, ik heb twee dochters en zoals je misschien wel hebt vernomen in jouw stukje van de wereld heerst er een pietsie griep.
Mijn partner (om redenen van fatsoen op dit forum verwijder ik even de tekst die ik hier in eerste instantie had geschreven na het lezen van jouw reactie) vliegt zo af en toe wel eens voor haar werk en dan ben ik dus pappa en mamma tegelijk. En dan dien je dus prioriteiten te stellen. Had daardoor pas rond 00.30-uur weer tijd.
En inderdaad heb ik niet gebeld, omdat ik niet wist dat de bemanning van Carclean aan het werk was na de reguliere sluitingstijd.
Heb het overigens ook gemeld in het topic wat er speciaal voor aangemaakt is. En realiseer me terdege dat ik tot de weinigen behoor die dit probleem nog heeft, wat mijn frustratie natuutuurlijk alleen maar groter maakt.
Ga je goed.

@HarroJansen
Beste Harro,
Dank voor de welgemeende tip. Realiseerde me gisteravond gelukkig dat ik inderdaad e-mail adres + wachtwoord moet invoeren. Staat er ook bij vermeld. (Maar zeer bedankt voor het constructieve meedenken).
Doordat mijn maandagavond een andere wending nam dan gepland, zat ik er vanmorgen vroeg wel een beetje doorheen. Toen ik eerder die avond constateerde dat ik mijn bestelling niet kon invoeren, baalde ik heel eventjes ontzettend, maar had alleen geen tijd om het te corrigeren, te onderzoeken of wat anders te doen. Pas om 00.30-uur kreeg ik weer gelegenheid.
Heb ook alleen maar bijzonder goede ervaringen hoor met het CC-team, dus daar ligt het zeker niet aan. Kan de goede ervaringen van iedereen alleen maar onderschrijven en zelfs aanvullen! Gelukkig onderzoekt Bert mijn probleempje, dus heb goede hoop dat het goed gaat komen met mijn shit.
En die bestelling. Komt wel een andere keer. Eerst maar zorgen dat de kids weer beter worden. Oh, gelukkig geen Mexicaanse, mocht je dat willen weten.
En mamma is weer thuis, dus dan is alles weer wat eenvoudiger.
Fijne dag gewenst.
 
@Aficior:
Als je niet kon bestellen door onmacht krijg je misschien achteraf alsnog 20% Meguiar's-korting op de bestelling die je wilde doen.
Gewoon je bestelling doormailen, probleem uitleggen (deed je al) en dat komt in orde.
Geen reden om zo gefrustreerd te doen, vroeger bestelde iedereen per post of telefoon toen er nog geen internet was.
Het is toch ook niet zo dat als je online bankieren niet werkt, dat je geen overschrijvingen meer kan doen? :weetniet
 
Ha die Danny,
Had er gisteravond gewoon de pest in dat het niet wilde zoals ik bedacht had. En dan zijn ook nog mijn beide meisjes ziek.
Het lijkt er op dat mijn IT mij een beetje in de steek laat.
Natuurlijk komt het goed. Gaat trouwens maar om een paar lullige Euro's, dus niets aan de hand. Als ik dat moet uitrekenen ten opzichte van wat ik al heb, dan gaat het nergens over. Heb er gewoon de pest in dat ik niet meer in kan loggen.
En wilde dus net als alle anderen effe reageren op die leuke aanbieding van de mannen van CC. Juist waarvoor zij het bedoeld hadden.
Ik schrijf dit nu trouwens even vanachter een Win XP machine met FireFox 3.5.4., maar ook dan kan ik niet inloggen op CC.
%#&@*@%$...
Succes met je nieuwe woning binnenkort Danny en nog gefeliciteerd met je toekomstige detailruimte.
Aficior
 
@Suby: te laat, nu heb ik de 3.91 voor 179 euro ('t was toch een vervroegd cadeau, dus niet zo erg) :)_[]

@Aficior: Dank je! 17 december wordt de akte beschreven en krijgen we eindelijk de sleutel.
Het kriebelt verschrikkelijk om dat huis eens stevig op te knappen. Spijtig genoeg zal de garage niet meteen een prioriteit zijn ;)
Ik vind ze wat te smal (moet met motorfiets ook nog binnen kunnen), dus de gang ernaast moet een stuk smaller (is nu veel te breed eigenlijk)...

On topic: Het gaat lukken om me volgende week in te houden omdat ik gelukkig nog geen ervaring heb met Dodo Juice ;)
Tenzij ik even bij het merkenoverzicht ga kijken...zou ik? :D
 
Aficior zei:
Ik ben er klaar mee! }:)w
Sinds enige tijd kan ik niet meer inloggen op de website van Carclean.com Er waren meerdere mensen die dat probleem hadden.
Ten einde raad vanavond maar eens op de link » Ik ben mijn wachtwoord vergeten gedrukt, maar dat ben ik dus niet, want is nog precies het wachtwoord wat ik ook onthouden had natuurlijk. En ondankts dat ik in het verleden al meerdere malen bestellingen heb geplaatst bij onze gewaardeerde vrienden, lijkt de website mij niet te herkennen als bekende partij.

Ik had graag een bestelling geplaatst vrienden, maar om blijkbaar technische redenen krijg ik het niet ingevoerd in het bestel-systeem, dus geen:
Meguiar's Professional All Purpose Cleaner PLUS (APC) - 3780ml
&
Meguiar's Professional Glass Cleaner Concentrate - 3780ml
voor mij

Dan zie ik de Dodo-dagen ook somber in.
Morgenochtend eens vanaf een andere PC proberen in te loggen.

Aficior

Ik heb het namelijk ook in internet explorer, maar in google chrome kan ik wel inloggen.
 
Zo.. werd helemaal hyper wakker .. dacht yes! Dodo dag!

Blijkt het volgende week pas te zijn rofl, nog even een weekje slapen :heart_eyes:
 
Hahaha, ja zelfde verhaal hierzo rofl
Achja, heb nu al een paar dingen in m'n winkelmandje gezet die ik nodig had. En nu nog een extra week om na te denken over meerdere dingen :-D
 
Ik heb nog 2 kleine dingetjes die ik moet hebben en dacht zelf dat ik ook eens kennis met DJ wilde gaan maken. Ik ben een beetje aan het rondneuzen en zie dat elk product van DJ zeer goed bevalt.
Om een beetje op gang te komen voor de Dol Dwaze Dildo Dodo Donderdag vroeg ik me af wat anderen gaan aanschaffen (en ook waarom je dit gaat kopen). Zo krijg ik meer potentie om nog iets leuks erbij te kopen voor mezelf wat ik eens kan gaan proberen :D

Voor nu heb ik op mijn verlanglijstje:

- Dodo Juice Mint Merkin - Microfibre Window Cloth
Reden: Ik heb een glass cleaner aangeschaft maar kwam er te laat achter dat er ook een goede doek bij hoord.

Wat ik nog zoek is een goede doek om insecten te verwijderen van de lak (heb nu de Poorboys World Mesh Microfiber Bug Towel op mn lijstje) maar is er ook iets van DJ?
 
Ik ga het volgende bestellen:

Dodo Juice - Lime and Warm Test Tube - 2x30ml + 200ml
- Ik wil de Lime Prime proberen ter vergelijking met PB Pro Polish en PB Black hole (eventueel in de toekomst ter vervanging van)
- De waxen heb ik niet echt nodig, maar leuk om te proberen

Dodo Juice - Supernatural Window Waffle - 60x40cm
- Wilde een ramendoek hebben, en heb deze eigenlijk genomen vanwege de Dol Dwaze Dodo Donderdag, anders was het bij de volgende bestelling misschien 1 van een ander merk geweest.

waarom deze tov. de Dodo Juice Mint Merkin - Microfibre Window Cloth, daar heb ik geen antwoord op:weetniet
 
Ja dat vroeg ik me ook af waarom je de Mint Merkin niet neemt, wat is nu het verschil tussen beide?
Interressant die test pakketjes, ik zal dan voor Dodo Juice Lite and Dark Test Tube gaan voor mijn zwarte auto. Twijfel...
 
ik ga iig voor een Fantastic Fur - Microfibre Buffing Cloth, een Mister Pink - Interior Detailing Mitt, en een dodo shampoo om te proberen naast de PW sss(de SnS of de BtbM:weetniet )
En ook misschien wat panelpotjes wax of gewoon een wax erbij(Blue velvet pro of de Purple Haze pro, keuze's, keuze's
 
De Mister Pink kan als vervanging doen voor mijn badstof aplicator. Die kan ik dan voor het raamwerk gebruiken. De Mister Pink is ook te gebruiken om de Natural Look op aan te brengen en op het dashboard te gebruiken?
 
@Binnetie
De enige rede die ik kan verzinnen om de Supernatural Window Waffle te nemen ipv de Mint Merkin - Microfibre Window Cloth, is misschien omdat nieuwer is (dacht ik) en dan misschien ook beter?

Verder zou ik ook wel eens de Supernatural Shampoo willen proberen, maar dat geld ook voor de Wolfgang AutoBath.
Dus ga daar nog eens over prakiseren of ik niet meteen de shampoo meebestel.

Waarom de Lite and Dark en niet de Lime and Dark?
 
Ik zie nu dat er Lite and Dark en Lime and Dark is (verwarrend :D). Wat is het verschil tussen beide. Lijkt me wel iets voor een speciale behandeling van mijn auto.
 
@alteaniels:
Als je de Lime & Warm testtube bestelt puur voor de Lime Prime en als je de testpotjes wax niet zo heel interessant vindt, zou je dan niet gewoon beter een 250ml flesje Lime Prime bestellen? Scheelt je ruim een tientje (20% korting meegerekend). Kun je weer gebruiken voor de Supernatural shampoo.
Zat me trouwens ook af te vragen waarom je de Supernatural towel wilt hebben i.p.v. de Mint Merkin. Ik kan er zelf overigens nix van zeggen: ik heb geen van twee.

@Binnetie:
Lime and Dark is met Lime Prime
Lite and Dark is met Lime Prime Lite (zonder abrasives)
 
Lime Prime zitten Micro-abrasives in en Lime Prime Lite zitten geen Micro-abrasives in.

Wat ik me daarbij voorstel is: zonder polijstkorrel of met polijstkorrel (hoewel zelfs daar volgens mij niet van gesproken mag worden hierbij, zo klein zijn ze)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.