Ik zou dan eerder voor de DAP + Scholl set kijken ivm de harde polo lak. Paar sandwich spiderpads erbij...
Ddj red mist ,Supernatural clay + sn clay Lube .
Ddj born to be mild = ook een aanrader
Ddj Wax = oké en verwerkt perfect maar verwacht geen wonderen qua looks wellicht dat de Supernatural 2.0 wat extra's kan brengen (hoger carnauba gehalte)maar die heb ik zelf nooit geprobeerd.
Als het goed is kom je een heel eind!Deze pad icm met s3+ gaat alle swirls en krassen uit mijn lak halen? https://www.carclean.com/nl/product/Scholl_Concepts/Sandwich_Spider_Foam_Polishing_Pad_135mm_102858
En welke pad om met s30 te finishen?....
En hoeveel mm en inch pads passen op de kleine backing plate die bij de dap 900 v3 word geleverd....?
Thanks
Als het goed is kom je een heel eind!
Met Scholl kun je ook de Golf/Corsa polijsten. S30 kan op een Monello witte pad/Scholl oranje pad.
@Tom98Tuinstra ,
Koop naast dat DAP pakket dan gelijk wat extra Monello edgeless mf doeken.
Voorbereiding/polijsten=90% van het eindresultaat besteed dus ook 90% van je budget aan die stappen.
Na het polijsten met Gyeon Prep de lak ontvetten en inwaxen met de degelijke Wax als Collinite 845/476.
Zo zou ik het doen...
500ml is genoeg voor jouw auto maar je ging ook nog een golf/Corsa doen toch?Ik ga sowiso even idd fles prep bestellen heb je aan 500 ml genoeg of heb je 1000 nodig?
En ik heb al 3 groene doeken van monello en 3 in het pakket dus 6 doeken in totaal
500ml is genoeg voor jouw auto maar je ging ook nog een golf/Corsa doen toch?
6 doeken= nietgenoeg imo ik gebruik er zomaar 15/20 per detail.
Een garage, you lucky basterd...
Jij kan gewoon polijsten hoor in november.
Een garage, you lucky basterd...
Polijsten= nog niet verboden in November
DAPpere dinsdag zou ik men eerste polijst set willen kopen.
Iemand raad voor op een bmw ?
Ook scholl ivm met de harde lak?
Nog extras nodig? heb namelijk nog niks voor pollijsten buiten klei materiaal en gyeon prep.
Als het goed is kom je een heel eind!
Met Scholl kun je ook de Golf/Corsa polijsten. S30 kan op een Monello witte pad/Scholl oranje pad.