• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Actietijd! Schitterende actiedagen komen eraan! (2015)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha, maak dat de kat wijs :p
Ik kan mij herinneren dat er bij dezelfde actie in voorgaande jaren een internetpagina was waar jullie de info vanaf haalden. Is dat Neerslagkaart.nl of betrekken jullie het ergens anders vandaan?
 
Komen er dit jaar weer suprise kerstpakketten? Dan bereken ik dit ook alvast in me budget:) Was echt top vorig jaar!
 
Dibbuz;n436155 zei:
............ hier is geen druppel regen gevallen... kurkiedroog en zonnig :-":)


Zit je op een zonnig eiland Dibbuz :-D, ik kwam toch het tegenovergestelde tegen op FB

[h=5]Carclean.com[/h] 16 uur ·




Man man man, wat een regen vandaag...
 
:-D

Ben benieuwd hoeveel korting er geldt vanaf 13:00 uur... Kan maar zo eens zijn dat ik er een bestelling uit ga gooien vanmiddag.
 
Moet je een kortingscodes ingeven ofzo? Zie op cc nergens iets staan van korting.
 
Ik heb geen FB, iemand die de korting (letItRain) kent voor vandaag ? :)^
 
Nu nog een vrijwilliger zoeken die de juiste regenmeter in Berkel en Rodenrijs bij kan vullen met een gietertje water. :-D
 
Ten aanzien van de DAPpere dinsdag aanbieding van 22 december.
Wat is het verschil tussen de PAW900 en DAP900? Waarom zou je deze beide gebruiken bij je auto?

Ik heb zelf een BMW en dus een harde lak en interesse in een poetsmachine.
 
PAW900 = 21mm uitslag
DAP900 = 8mm uitslag

Voor grote(re) oppervlaktes is de PAW900 geschikt, alleen kom je er niet echt lekker bij in het geval van smalle(re) delen en randjes, daar is de DAP900 wel weer geschikt voor.
 
En wat is dan precies die uitslag? De grote van de pad die je kan gebruiken?
 
Jeroen89 ik zou als ik jou was lekker voor de DAP900 gaan. Daar ervaring mee opdoen. Je uurtjes mee pakken en dan ondertussen goed inlezen wat polijsten inhoud en wat het verschil is tussen de verschillende machines. Met de PAW900 kan het goed fout gaan als je niet goed weet wat je doet.

De DAP900 is een heerlijk machine waar je perfecte resultaten mee kunt behalen.
 
Een Rotary maakt uitsluitend een roterende beweging ( dus zonder uitslag ).
Een Dual Action machine ( Zoals DAP en PAW ) maken naast deze roterende beweging ook een zijdelingse beweging ( uitslag ).
Bij een DAP is deze uitslag 8mm wat betekend dat tijdens de roterende beweging van de pad deze een zijdelingse beweging maakt van 8mm.
Bij een PAW is deze uitslag met 21mm dus een stuk groter.
Hierdoor neemt de correctiekracht van de machine toe maar heeft weer als nadeel dat deze minder geschikt is voor kleine oppervlakken en langs randen e.d.
Ik heb zelf beide machine's waarbij ik de PAW gebruik voor de grote vlakken zoals dak, motorkap en kofferbak en de DAP voor de rest van de auto ( kleinere oppervlakken en meer rondingen / randen e.d. )
De PAW zie ik dan ook als een mooie aanvulling op de DAP ( al heeft hij natuurlijk niet voor iedereen evenveel meerwaarde afhankelijk van het gebruik ) en niet als vervanger van de DAP.
Als je nog geen ervaring hebt of net begint met machinaal polijsten zou ik persoonlijk de PAW even laten voor wat het is en gaan voor de DAP900 in de gewenste pakketvorm.
 
Bedankt beide voor de uitleg! Is een stuk duidelijker zo :)
Een DAP900 lijkt me dan inderdaad een prachtig apparaat om mee te beginnen, in de verschillende show-offs al genoeg mooie resultaten mee gezien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.