• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Actietijd! Schitterende actiedagen komen eraan! (2015)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goeie actie mannen! Ik vraag mij echter af, is de korting voor vandaag nog niet aangepast geworden of... ?? Er is gister toch echt een stuk meer regen gevallen in Berkel als de 5mm (lees 5%) korting die nu gegeven wordt in de webshop.
Volgens het Weer Actueel 15.2mm en volgens neerslagkaart.nl in bepaalde delen van Berkel zelfs tot 20mm.

Wie kan hier opheldering over geven?
 
Moet nu goed staan. 16% is het nu, uiteraard wordt het verschil terug betaald als je de 5% had. Onze excuses hiervoor!
 
Als je nou al de gewone Dap 900 en de Paw hebt past de Plus daar nou precies tussen of kun je dan beter de gewone of de Paw verkopen?
 
@ Efsix
In de mail vind ik alleen een link naar dit topic. :weetniet
 
Dan heb je niet de nieuwsflits geactiveerd in je account of hij is in de spambox beland. Let op: de nieuwsflits is NIET hetzelfde als de aanbiedings/nieuwsbrief email die je kan opgeven bij het registreren. Je moet daarna apart in je account deze EXTRA activeren.
 
- inloggen
- ga naar je persoonlijk menu
- ga naar emails
- alles aanvinken
- opslaan

Untitled_zpsnqbhio0m.jpg


Als je een Gmail account gebruikt, komt de email standaard in je reclame box terecht , deze zie je dan NIET in je in-box

Screenshot_2015-12-16-07-13-29_zps9k5dmfg7.png
 
  • Leuk
Reactions: Soepergrover en Tim
Status
Niet open voor verdere reacties.