• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Actietijd! Schitterende actiedagen komen eraan!

geachte heer tim,

weet u dat u het bank saldo van mijn vriend compleet vernield.
gelieve hiermee op te houden:-D
groet en ontevreden vriendin

(lol, ik hoor het haar al weer denken;))

• Leuk
Reacties: Bikkel
Dus sinds middernacht 11mm. Er kan gerust nog wat bijkomen tot middernacht... wordt morgen ongetwijfeld een mooie korting of tenzij het nu mooi weer wordt want volgens buienalarm is het droog bij jullie

Stephan;408971 zei:
Grrr, weeral een leuke actie maar ook weer een gevaarlijke voor de portmonnee, enkel de tip van de Grote Box snap ik niet.... ;-)
Ik denk dat het iets met een stekker te maken heeft (Slecht voor je portemonnee al die mooie acties van carclean)

Ik denk de PAW met misschien het één en ander aan pads? Ben bang dat als ik die 2 dozen koop van 50 en 100 euro dat er veel in zit wat ik al heb!? Gokje wagen of wachten tot de volgende actie?

Ik voel me net een vrouw in een schoenenwinkel, kan niet kiezen en heb ze beiden besteld...
Iemand enig idee wat het Leger des Heils met de kerstdagen serveert?
Of is er bij Tim nog een plekje vrij aan de tafel. :-"

• Leuk
Reacties: Soepergrover
Toch maar even een kleine impuls gegeven aan de lokale economie in Berkel & Rodenrijs.
Onder het mom van 'ik heb eigenlijk niks nodig, maar ik kon het niet laten'.
Bovendien had ik bij de laatste mystery box actie naderhand een beetje spijt dat ik de gok niet aan heb gedurfd.

Laat ik het maar zien als een extra kerstpakket.

• Leuk
Reacties: Dibbuz