• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Actietijd! Schitterende actiedagen komen eraan!

Soepergrover;n408994 zei:
Toch maar even een kleine impuls gegeven aan de lokale economie in Berkel & Rodenrijs.
Onder het mom van 'ik heb eigenlijk niks nodig, maar ik kon het niet laten'.
Bovendien had ik bij de laatste mystery box actie naderhand een beetje spijt dat ik de gok niet aan heb gedurfd.

Laat ik het maar zien als een extra kerstpakket.

Denk toch ook maar dat ik ze allebei ga bestellen. Wat zat er in de vorige Mystery box? Ik dacht namelijk dat CC nog nooit een mystery box heeft gehad.

Ook ik heb de Mystery box besteld (de eerste; heb al een DAP, gokje;)) en bij de vorige actieflits "Cancoat" vergeten de Prep en Picollo's te bestellen dus dat maar even recht gezet.
En als je dan op de site bent wordt het winkelwagentje toch weer voller........

• Leuk
Reacties: Tim
als het grote pakket een dap is....deed ik het zeker....maar ja kan ook een paw zijn of iets anders rond met een stekker...dat is de twijfel...en de dap gaat niet echt "rond" misschien is het een lamp heeft....ook een stekker.....blijft gissen....aan de ene kant erg leuk deze actie .... aan de andere kant kunnen de klanten die minder te besteden hebben mider snel de knoop doorhakken....thats life....

Mystery box 100 besteld, als het pakket verzonden word ben ik niet meer te vinden tot kerst, op het forum zo blijft het een echte verrassing! =D

Na de voorlaatste nieuwsflits mijn instellingen veranderd aangezien ik niet gekregen had. Gisteren dit opnieuw moetten doen, als het mogelijk zou zijn de laatste nog eens te kunnen ontvangen? Kan hier al 2 keer helemaal niet volgen over wat gesproken wordt wat wel jammer is...

Hele leuke actie pakketten, ben erg benieuwd naar de mensen die hem binnen hebben wat ze hebben ontvangen

Doe ik steeds Tim, jammer genoeg verdwijnt dit na een tijdje opnieuw heb ik de indruk of heb ik alle vorige keren over de opslaan knop gekeken. Zou me verbazen maar alles moet soms te snel gaan...

Ja heeeel fijn die email van gisteren over die boxen,... Ben nog steeds twijfelend, maar ben vrijwel zeker dat het niks wordt i.v.m. Isoleren/afwerken van de zolder,...

Eigenlijk komt het gewoon nooit goed uit,...