• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Actietijd! Schitterende actiedagen komen eraan!

Dit overtreft toch wel m'n verwachtingen. Bedankt Carclean_nl!

BC911;n409392 zei:
Ik ga het hier thuis mogen uitleggen ..., "wat ga je met die 4de machine doen?" :|~*

Tips zijn dus welkom ;)

Hahah ik had exact hetzelfde. "Alweer 1?!" Ik ga de nieuwe uitproberen en wellicht gaan er twee de deur uit. Dan hou ik deze en een rotary over.
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Bedankt ook voor de Deze-Auto-Niet-Wassen- hanger zat bij de €100 mystery box.

Handig!

Die van mij werd trouwens geleverd met een Dodo Juice infinity sealant kit, niet de wheel sealant versie. Ook prima. :kado
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Voor mij is het een welkome aanvulling op mijn machinepark, voor wanneer ik iets met grotere vlakken heb.
Voor de kleinere vlakken zal ik gewoon mijn Flex DA en Rupus LHR 15ES blijven gebruiken.
Binnenkort een camper, dus daar zal hij alvast goed van pas komen.
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Tim en co, Bedankt voor de leuke mystery box!! Diverse spullen waren al in bezit, die zullen ingepakt worden en onder de boom komen bij m'n schoonpa... ;)
Dit gaat een blijvertje worden mocht deze actief komend jaar weer plaats vinden..
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Ohh wat ik graag die box gehad met die pb produkten. Ik heb nu vooral alles dubbel in mijn assortiment. Nooit geen geluk. Ik dacht dat ze de mysterie wat gingen aanpassen aan de vorige bestellingen dat je gedaan had. Maar dat zou waarschijnlijk onbegonnen werk zijn.
 
gailwalk;n409447 zei:
Ohh wat ik graag die box gehad met die pb produkten. Ik heb nu vooral alles dubbel in mijn assortiment. Nooit geen geluk. Ik dacht dat ze de mysterie wat gingen aanpassen aan de vorige bestellingen dat je gedaan had. Maar dat zou waarschijnlijk onbegonnen werk zijn.

Je kan toch terugsturen als het je niet bevalt?!
 
Ja inderdaad de box mag gewoon retour. En per klant op maat maken is erg lastig te doen. Zeker voor die prijs.

Toch jammer dat je veel al hebt, maar volgend jaar doen we het wellicht weer en heb je meer geluk?
 
Mijn 100€ mystery box bestond uit de PAW900, Supernatural Infinity Paint Sealant Kit 50ML, Groene Pad voor op de PAW, Sonax Extreme Brilliant Shine Detailer, Car clean hanger & Gyeon Prep. Het was zoals altijd weer super verpakt en een keurige brief erbij mbt de PAW. Ben er helemaal gelukkig mee
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Hier ook mooie box, en tevreden.
Kocht vorige maand een flex3401 vrg, daar heb ik nu een mooie tas bij.
Ik kreeg dezelfde box, alleen de hanger zat er niet bij ? Vreemd....maar blijft mensenwerk....
PAW lijk mij ook wel een handig apparaat om erbij te hebben.....
 
Fai;n409405 zei:
Obi-Dan’s Chocwork Orange -100ml € 44,99

Dat doe je goed:) Als ik een beetje goed heb opgelet verwacht ik dat er ook mensen zijn met een cream egg, de dodo homebrew kit en de ware geluksvogel heeft wellicht een potje Satsuma Rock :)^
 
Tonie;n409480 zei:
Dat doe je goed:) Als ik een beetje goed heb opgelet verwacht ik dat er ook mensen zijn met een cream egg, de dodo homebrew kit en de ware geluksvogel heeft wellicht een potje Satsuma Rock :)^
We hebben een mix proberen te maken van waxen inderdaad, maar ik denk dat elke wax ontzettend leuk is om in je collectie te hebben!

De ene is wat duurder, de ander is weer wat exclusiever enzovoorts.
 
Tim;n409485 zei:
We hebben een mix proberen te maken van waxen inderdaad, maar ik denk dat elke wax ontzettend leuk is om in je collectie te hebben!

De ene is wat duurder, de ander is weer wat exclusiever enzovoorts.

Zeker waar, Tim! En hoort bij de verrassing dat iedereen een andere krijgt. Het is niet kwestie van geld, maar meer persoonlijke voorkeur dat ik denk dat mensen die Satsuma Rock hebben ware geluksvogels zijn. Ik zou mij zeker niet schamen om de andere waxen in mijn collectie te hebben, graag zelfs:) (Mensen die niet tevreden zijn, mogen hun wax ook naar mij sturen;))
 
Wij hebben ook een paar klanten die teleurgesteld of zelfs verontwaardigd zijn over de mystery boxen. Dat vinden wij jammer natuurlijk, maar ik denk dat dat niet te voorkomen is als je zo'n actie bedenkt.

Het overgrote deel is in ieder geval blij verrast en daar ging het ons om.
 
Tim;n409485 zei:
We hebben een mix proberen te maken van waxen inderdaad, maar ik denk dat elke wax ontzettend leuk is om in je collectie te hebben!

De ene is wat duurder, de ander is weer wat exclusiever enzovoorts.

Ik heb geprobeerd om de boxen qua waarde zo gelijk mogelijk te houden. Zit er een duurdere wax in dan wordt dat gecompenseerd met (een van de ) andere artikelen.
De pakketten zijn met zorg samengesteld in ieder geval.
 
Tim;n409492 zei:
Wij hebben ook een paar klanten die teleurgesteld of zelfs verontwaardigd zijn over de mystery boxen. Dat vinden wij jammer natuurlijk, maar ik denk dat dat niet te voorkomen is als je zo'n actie bedenkt.

Het overgrote deel is in ieder geval blij verrast en daar ging het ons om.

Tamelijk flauwe reactie, maar wat snappen ze niet aan het woord mystery dan?

Goed werk en vast fijne feestdagen voor jullie bij CC!