• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Alle excentermachines op een rij

Ik ben van Belgie dus even langs gaan bij carclean is niet direct mogelijk.

Er zijn ook zovele merken op de markt nu ..
De reden om bij de dap te blijven is dat ik uiterst tevreden ben van de huidige.
De reden om naar de rupes te gaan is omdat iedere pro bijna eentje heeft dus kan niet slecht zijn denk ik dan...

Maar ja

"...omdat iedere pro bijna eentje heeft..."

:joy:

En een Rupes of Flex maakt je niet meteen een pro. Er zijn genoeg beunhazen die pretenderen pro te zijn o_O

Ik ben zéér zeker geen pro, eerder een vergevorderde hobby detailer maar ik wil wel goed gereedschap tot m'n beschikking hebben ;)

• Leuk
Reacties: RoyR en RedCat
Dap900 uit 2010 is denk ik de V2 variant, waarbij het verschil met de V1 volgens mij vooral in de elektronica zit.

Misschien is er ook een alternatief voor opsturen naar CC: probeer of je een afspraak met CC kunt maken om langs te komen met de machine en dat zij hem dan nakijken, kun je ondertussen ook in de shop de alternatieven in de winkel bekijken en voelen.

Edit: ik lees nu dat Subarufreak in Belgie woont, dan is opsturen ook direct ingewikkelder, en bijvoorbeeld vanuit Antwerpen is CC veel dichterbij dan vanuit Groningen. Grote voordeel van CC HQ is dat je de machines daadwerkelijk vast kunt pakken en proberen op de testplaten, ik ken geen andere winkels waar én zoveel verschillende apparaten op voorraad zijn, en je ook apparaten daadwerkelijk kunt proberen.

Laatst bewerkt:
MIjn zin ´dat iedere pro een heeft´ doelt eerder op de kwaliteit van de machine dan over mezelf, ik beschouw me ook niet als pro. Gewoon even ter verduidelijking.

Als je tevreden bent over je huidige machines, waarom dan iets anders?

Rupes en Flex zijn (mijn inziens) wel de A+ merken, daarnaast zijn er nog vele andere welke ook wel eens benoemd worden op dit forum.

Het is maar net wat je van een machine verwacht, stil, trillingen vrij, krachtig.
Voor de meesten is een DAP echt prima, idem voor de Monello. Als je iets meer verwacht van een apparaat kan kan je een duurder merk overwegen.

Als je tevreden bent over je huidige machines, waarom dan iets anders?

Rupes en Flex zijn (mijn inziens) wel de A+ merken, daarnaast zijn er nog vele andere welke ook wel eens benoemd worden op dit forum.

Het is maar net wat je van een machine verwacht, stil, trillingen vrij, krachtig.
Voor de meesten is een DAP echt prima, idem voor de Monello. Als je iets meer verwacht van een apparaat kan kan je een duurder merk overwegen.
Ik wil eentje extra. De huidige is 16 jaar oud. Ik denk ook met een 15 uitslag iets sneller te kunnen werken.

Mvg

Dominique

Ik heb een Rupers Mk5, de 15mm uitslag dus. Hiervoor had ik jaaaaren een Dap900 met 8mm uitlslag. De kleinere uitslag mis ik toch wel eens. Maar de Rupes is echt een stuk stiller, en trillingvrij in je handen. Hele fijne machine om de hele dag mee te werken.