• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Alleen vandaag 15% korting! (Actie afgelopen)

Beske;329924 zei:
8-())

Jammer, vorige week voor bijna 400 euro besteld! (DAP900 Powerpack met nog wat extra's)


maar de powerpack is al afgeprijst toch?? actie is niet in combinatie met andere acties
 
Dan moet je echt op gaan passen redcat!! als die van mij dat zegt dan heeft ze zelf iets héél duurs op het oog..8o
 
ik doe iets fout, tik de code in maar geen korting?

tik het in maar zie nog steeds het volle bedrag bij stap 3 ????
 
Ik voel een HEEEEEEEEEEEEL GROTE bestelling aankomen , was net al m'n spaargeld naar de bank gaan brengen.... (echt waar ! )

Hier is het btw 20 ° :grinning:

..........momenteel heb ik al 105 €...........korting wel te verstaan :party:
 
grandscenicman;329961 zei:
Ik voel een HEEEEEEEEEEEEL GROTE bestelling aankomen , was net al m'n spaargeld naar de bank gaan brengen.... (echt waar! )

Hier is het btw 20 ° :grinning:

..........momenteel heb ik al 105 €...........korting wel te verstaan :party:

Voel eens aan je voorhoofd. ]d~^
 
Tim;329974 zei:
Voel eens aan je voorhoofd. ]d~^

Ik kan niet volgen hoor ...........is er iets mis om te melden dat ik via de webwinkel op 105 € korting uitkom , ik was overigens van plan om niet lang meer te wachten met een grote bestelling en deze actie trekt me zeker en vast over de streep .
 
@GSM,

ik denk dat wij sobere hollanders wat apart reageren als er over 105 euro korting gesproken wordt in dit specifieke geval. Om dat bedrag aan korting te krijgen dient er eerst een ander bedrag over gemaakt te worden en dat andere bedrag is nogal fors om het zachtjes uit te drukken 8-o

Vandaar denk ik de reactie voel even aan je voorhoofd, zo van hallooooooooooo wat een bedragen spreken we over hier. Gekkenhuissssss rofl