• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Alleen vandaag 15% korting! (Actie afgelopen)

1 100734 Poorboys World - Wheel Sealant - 235ml
1 100900 Poorboys World - Black Hole - 473ml
2 100982 Monello - Red UltraSoft Finishing CCS Euro Foam Hand Applicator
2 101164 Monello - Easy Detailing Finishing Hand Pad - Black
1 101240 Dodo Juice - Born Slippy clay lube refill concentrate (1:10) - 250ml
1 101833 CarPro - Iron.X Cleaner - 500ml
1 101862 Poorboys World - Natty's Liquid Blue - 473ml
3 102026 Monello - Edgeless Soft Foam Hand Applicator
1 102097 Monello - Microfiber bundel - Trio
1 102309 Monello - Professional 5,5” Foam Finessing Pad - Black


Eind van deze week ook maar een dap900 powerpack bestellen.
Dan is de beginners collectie compleet!
 
100873 Meguiar's Professional - Hi-Tech Sanding Backing Pad
100876 Meguiar's Professional - Unigrit Finishing Paper - 2500 Grit
100886 Meguiar's Professional - Unigrit Finishing Paper - 1500 Grit
100893 Meguiar's Professional - Unigrit Finishing Paper - 2000 Grit
100895 Meguiar's Professional - Unigrit Finishing Paper - 1200 Grit
101787 Meguiar's Professional - Mirror Glaze M105 Ultra-Cut Compound - 237ml
102090 Monello - Peluche Bianco Trio
102332 Monello - Professional 3" Foam Cutting Pad - Yellow


Even wat extra doeken, wat extra spul voor de koplampen en de M105 voor het stevigere polijstwerk (mede aan de koplampen)



Ach ja, het zou er van de zomer toch van komen, dus dan maar nu gelijk :-b
 
grandscenicman;330040 zei:
Neen hoor , je krijgt alles netjes op je factuur , het verzenden duurt dan alleen wat langer.........tot alles er is of als er een voorstel wordt gedaan door de heren (en dame) van Carclean.com . ;)

Het komt zelfs vaak voor dat ze een duurder product aanbieden voor een zelfde prijs dan wat je origineel vroeg , maw superservice!

OK bedankt en dat is idd super. Heb zojuist de bestelling nog net op tijd gedaan, ik zal best nog wel wat vergeten zijn, weet het wel zeker, maar al het wezenlijke heb ik nu in ieder geval. Vond het ook wel eventjes genoeg met ruim over de 500,-
Ik heb vorige week een 10 jaar oude Clio Initiale erbij gekocht en die heeft aardig wat 'gebruikssporen' en het jeukt om die eens stevig onder handen te nemen (maar dat is hier wat off-topic)
 
Ik lees het ook nu pas 8-()) achja als je moet werken, kan je geen geld uitgeven.

En hier was het zelfs 25graden :grinning:
 
Lang leven de website van Carclean, het zijn niet je cookies die de inhoud van je winkelmandje onthoud w^^w


Ik heb braaf geen bestelling gedaan deze keer, heb eigenlijk zo goed als niks nodig de komende maanden ;)
 
Oeps =-o , ik was in de war met het verlanglijstje ;) (En dat terwijl ik zelf ook winkelmandje typ... )

Ik heb niks gezegd! *gaat stil in een hoekje zitten*
 
Had zondag een bestelling geplaatst van een kleine €200 maar kon het niet laten om met deze aanbieding nog iets te bestellen:D
 
Shit, had al bestelling in m'n hoofd maar dacht om dit vd week maar even te doen.

Had ik het maar geweten :-"