• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Als leek rode auto gekocht wat nu?

RonRacer

Detailing rookie
21 nov 2011
37
0
Hallo allemaal. ik ben nieuw hier maar wel altijd graag autotje gewassen ;) Ik ben verders een leek en dit forum is echt TONNEN informatie voor mij. Gelukkig heb ik al iets heel hulpzaams gevonden hier.
https://forum.Carclean.com/threads/volledig-exterieur-stappenplan-machinaal-dap500-900-20-11-15-update-geplaatst.4265/

Ik zit erom te denken om zoveel mogelijk Poorboys aan te schaffen ik weet nog niet waarom :grinning: maar ik krijg de indruk hier dat dat merk algemeen wel als goed gezien wordt.

Maar nu. Ik had eigenlijk gehoopt wat specifiekere informatie te krijgen omtrent mijn auto. Het gaat om een 5 jaar oude bak met kleur
Pineapple Red Metallic lak. Micra schijnbaar...=-o

Hier wat foto's let wel op deze foto's ziet de lak er best goed uit maar kijk je dichter op dan zie je echt veel oppervlakkige krasjes. Ik weet ook nog niet goed hoe ik die er het beste uit kan krijgen daarover moet ik nogeens wat meer informatie opzoeken op dit forum eerst.
opel-astra-gtc-2_0-turbo-gtc-sport-125kw-2121357-3.jpg

opel-astra-gtc-2_0-turbo-gtc-sport-125kw-2121357-12.jpg


Wat ik hoop is wat informatie te krijgen over mijn lak. Is het een donkere lak? Wat zijn bepaalde punten waar ik op moet letten enzovoorts?