• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Arie's verslaving - The Showroom

Ik heb nu, probeer van links naar rechts naar onderen :
Subzero
Candygloss
Candygloss Mojito
Candygloss Special
Edition 18
Edition 19
Edition 21
Finale
Detailing Masters
Randomz
Vitreo
Vitreo Dutch
Quartz
Custom Show Gloss
Kudos
Vortex
Leather Balm

Zo en dan kom je op zo’n punt dat je compleet bent. Voltooid, zeg maar.
Omdat je toch geen tijd hebt om alles te smeren en je tegen houdbaarheid aan gaat lopen...
Wil je er misschien al eentje verkopen??:innocent:

• Leuk
Reacties: Istnogferarie
:grinning: Dat snap ik. Gun het je hoor en ben zelf ook al aardig op weg.

Ondanks de mysterie box, ga ik ook proberen toch wat te concentreren op paar hoofdmerken.
Autoglym naast Waxaddict en Nanolex leek me wel wat. Maar Gyeon heeft ook weer aardige producten (view/rim/trim) dus... Gelukkig is het nieuwe jaar (nieuwe ronde, nieuwe kansen) aanstaande.

Aaaaahhhh... De dag dat er iemand op het forum kwam en niets anders zag dan "Dodo Juice". Meestal zijn de nieuwelingen he-le-maal overtuigd van hun Meguiars en Halfords producten, maar deze Dodo hield alleen van z'n Juice.

Inmiddels heeft hij geleerd dat er ook nog ander spul is en de verzamel-mania is aangeslagen. ;)

• Leuk
Reacties: CarJunkyXL