• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Arie's verslaving - The Showroom

Tyromania nog niet op banden gebruikt, wel op kunststof. Op de spiegel en dat stuk voor de ruitewissers was ik aangenaam verrast. Door de zwarte kleur maakt het verweerde weer mooi egaal, erg mooie matte finish en een goede standtijd.

Ik heb Tyromania wel op de banden gebruikt. Was mijn eerste bandendressing en ik was niet erg onder de indruk van de standtijd. Ondertussen heb ik begrepen dat dat bij de meeste bandendressings zo is, dus was achteraf nog niet zo gek. Ik gebruik nu de Wheelwax Extreme Black en de standtijd is inderdaad niet veel beter maar ik vind wel de value for money beter van de Wheelwax.

8 euro voor één keer een setje banden doen is wel duur als de standtijd niet goed is. Dan misschien beter eens naar de tuf shine kit kijken!

Vandaag een heerlijke dagje gehad en ben verwend door @nicknameless 's gulheid.
Mijn collectie uitgebreid met diverse panel potjes en hele speciale gimmicks.

Alles van Dodo Juice :
Calvin Shein Flightless
Incredible Edible
Heel speciaal SN 2.0 potje (speciaal dankbaar als meubelmaker)
OC, BA, RR, HC, LF, WD, PH, BV, BVpro, RB

Heel erg bedankt Patrick, mijn vitrinekast is nu nog lekkerder gevuld.

WP_20171229_21_48_52_Pro.webp

WP_20171229_21_48_38_Pro.webp

@Marcel1973 In Gouda zakt alles, de huizen staan dan ook op bizar lange betonnen palen. Waar we nu in Gouda wonen is de grond 12 cm gezakt in 8 jaar tijd. Dus gezakte bestrating is geen probleem ;)

@RedCat Dat is lelijk, niet snapbaar. We moeten nog overeenkomen qua prijs e.d. maar die schermen en muur gaan eruit en dat hek wordt een elektrisch schuifhek.

• Leuk
Reacties: tembaco
@Istnogferarie Als je een carport gaat bouwen hou er dan rekening mee, dat je toch een bepaalde strook vrij (afstand) moet houden van de buren (iets met brandveiligheid en bereikbaarheid van de zijmuur van de buren in geval van noodzakelijk onderhoud).

Grijze bakje aan de zijmuur is een afvoer voor een afzuigkap of iets dergelijks?

Wat een schuifhek betreft: dan kun je maximaal de helft van de breedte naast het huis direct openen, dus nooit 2 auto's naast elkaar (of je moet het schuifhek dan even voor je eigen huis schuiven, zodat je daar even niet in/uit kan. Bij een hek dat (elektrisch) naar binnen draait moet je ver doorrijden met je auto voor het achter de auto dicht kan. Andere optie die misschien een rolhek (dat uit lamellen bestaat), eigenlijk net als een garagedeur, maar dan een kwartslag gedraait, zodat de geleiderails onder en boven lopen.