• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Arie's verslaving - The Showroom

Gefeliciteerd.
De waxen van Obsession vind ik wel goed maar de diverse liquids die ik van ze geprobeerd heb kunnen me niet bekoren helaas. Iig veel plezier ermee.
Oja, pas op met de sprayers, die kunnen gaan lekken...ruikt minder fris in de kast.

Ik ben benieuwd naar de andere leveringen.
smlach024.gif

Gefeliciteerd met je verjaardag.

• Leuk
Reacties: Istnogferarie
Eigenlijk hebben we nu gewone verslavingen en de ernstigere vorm.. het Arie virus!!
happy0044.gif

Ik zie net dat je met de Purify shampoo zo'n 396 mogelijkheden met kleur en geur hebt, nu snap ik waarom het meerdere leveringen zijn.
icon_biggrin.gif

Laatst bewerkt:
Deel 1 vandaag binnen en deel 3a kan ik ook nu tonen...

WP_20180204_23_13_22_Pro.webp

Waxaddict Custom Shiw Gloss green watermelon en de rest is wel zichtbaar denk ik

WP_20180129_16_01_32_Pro.webp

Quick Detailer, Dressing, Pre-Wax Cleanser, Glass Cleaner en Bug Remover van Primal Detail. Erg moeilijk verkrijgbaar maar wel mooie labels en lekkere geurtjes.

Maandag hopelijk 3b binnen en deel 2b is even langer wachten.

Air Freshener is Kudos.. Best lekkere...

Bij Primal Detail staat er op de vuist van de gorilla het type naam geschreven. Tevens lopen de labels aan de zijkant door waar de uitleg op staat.

Mooi hoor! Ik zag al wat aankomen in wit lettertype :p, maar dit is wel gaaf!
Mooie merken en lekker compleet ook. :yum

Je hebt overigens ook wel mazzel met die kast.
Ik heb hier de pech dat twee plankjes net te laag zijn, waardoor de sprayers er net niet op passen. Da’s niet handig: unamused:. En alle kopjes eraf halen, is het ook niet. Nog maar eens over nadenken.

• Leuk
Reacties: Istnogferarie
Bij mij zijn ook niet alle planken even hoog. De Obsession flesjes passen alleen op de hoogste plank, de Waxaddict en Dodo Juice staan erin zonder sprayer.