• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Arie's verslaving - The Showroom

Hebben jullie ook verbouwingsplannen? Hier en daar is het n beetje grijs, groen, lichtblauw, zwart en wit : unamused:

Keukentje zou een andere inmogen met een leukere indeling, maar dat is mijn mening, net als dat halve muurtje ertussen, mits geen draagmuur zou ik die er ook uit slaan.

De bedoeling is schilderen en nieuwe vloeren. Minimaal verbouwen. Keuken is goed te doen voor de komende tijd....
Te weinig tijd voor verbouwen....

Tegelvloer beneden gaat er ook uit? Als het te doen is qua bv ruimte onder de deuren, egaliseren en pvc vloertje er op :p

En voor klussen moet je tijd maken, anders komt het er nooit meer van! (Spreek uit ervaring) : unamused:

Woonkamer lekker omdraaien, met n fijne hoekbank met de rug richting muur/keuken. In se hoek bij kleine raam de relaxfauteuil van papa. Zo creeër je toch nog een fijne doorloop naar de pui. En hou je de woonkamer bij elkaar, nu is het zo uitgerekt,..

Laatst bewerkt:
Voordat je een woning koopt moet je al denken in oplossingen :blush: En vind dat gewoon leuk! Ben nog net geen interieurstylist :p

En op de eerste verdieping ook,... Als jullie gaan slapen in slaapkamer 1 (zijn er toch 4 incl zolder) dan lekker van slaapkamer 3 een inloopkast maken, blijft de vrouw ook erg tevreden. Dus de deur naar slaapkamer drie er uit halen, dichtmaken. En dan vanuit slaapkamer 1, een doorgang maken met een schuifdeur er voor. Dan kan er daarna nog altijd een kleine zoon/dochter bij, die dan in slaapkamer 4 mag.

Gaan je poetsspulletjes maar ergens anders :D

Het is trouwens dat die trapkast daar zit,... En jullie geen bijkeuken hebben. Dan had ik zelf die trapkast er weg getrokken (kwestie van slim keuken indelen) En daar een leuk speelhoekje voor de kleine gemaakt.

Die inloopkast wordt vast een Dodo-kamer voor de sapjes verzameling:eek:

Als je veel waarde hecht aan die ruimte naast het huis voor de auto, neem dan die afkoop parkeerplaats ff mee als ontbindende voorwaarde. Verkoper of diens makelaar zegt al gauw dat dat geen probleem is, kunnen zij mooi de schriftelijke goedkeuring gemeente aanleveren aan je en jij je voorbehoud laten vallen...:innocent:

@Istnogferarie Ik zie nu pas waar die mogelijke nieuwe woning staat :zzz: Dat is ter plekke wel een tochtgat, vandaar waarschijnlijk het windscherm aan de voorkant. Omdat het daar zo waait (naar mijn idee ook door de wind die om de hoogbouw wervelt wat verderop) moet je dus een winddichte detailplek maken! En natuurlijk staan ze ieder jaar voor de deur met allerlei meuk (vrijmarkt op Koningsdag).

Ter afsluiting kan je ook een ophaalbrug installeren. Buiten dat het mooi ruimtebesparend en winddicht is natuurlijk ook bijzonder gaaf;). Enkel nog een slotgracht regelen.

3D359B0C-F26D-45B1-B509-3D64866B5582.webp

Levering 2a (Obsession Wax) is aangekomen vandaag. Deel 1, 2b en 3 volgen nog.
Alle flesjes zijn leesbaar denk ik zo, de waxen zijn : Evolution SiO2 Infusion, Zenith & Zeal.
Helaas is 3 ook in 3a & 3b verzonden en deel 1 wordt zondag toegevoegd :)

Wel leuk om je eigen verjaardagscadeau uit te zoeken, bestellen en op de dag zelf het pakketje mogen ontvangen.

WP_20180202_22_02_58_Pro.webp

WP_20180202_22_01_53_Pro.webp WP_20180202_22_02_48_Pro.webp