• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Arie's verslaving - The Showroom

Ben je al op het niveau, dat je kan zien welke behandeling je auto gehad heeft? Of een typerend resultaat voor bepaalde producten kent?

Nou, die is knap lastig. Natuurlijk geeft de ene wax/spray wax een andere glans/look dan de andere en zal de ene bandendressing meer glimmen dan de andere maar herkennen, nee zeker niet. Ik houd vaak wel bij wat ik gesmeerd heb waardoor ik achteraf wel bepaalde conclusies kan trekken over bijvoorbeeld standtijd, glans, vuilafstotendheid of simpelweg nog weet wat er op de auto.
 
Hij is binnen.

WP_20190122_17_38_02_Pro.jpg
 
Die Sidekick is geweldig qua blaaskracht, ook wel voor de auto maar onhandig omdat je het apparaat continu in handen hebt. Zal binnenkort ervaren hoe de 4HP is. Sowieso makkelijker te manoeuvreren en waarschijnlijk ook sneller.
 
  • Leuk
Reactions: Ric325i
Ik heb een slang op mijn sidekick gezet (officieel item van metrovac) en dat scheelt een boel. Nu in de ene hand de sidekick (snel aan en uit zetten wanneer nodig) en de slang met tuitje is makkelijk te richten net als de grote broers. Als geld geen rol speelt zou ik meteen voor de versie die @Zluytr heeft maar al jaren zeer tevreden over de sidekick.
 
Ziet er mooi uit Arie. Daarnaast ontzettend fijn dat je gisteren een beetje blijer bent geworden, ondanks dat devrouwweereensnaaris...

Het zou fijner zijn wanneer zo af en toe devrouwweereensnaar....is. Ha ha ha ha.
 
  • Leuk
Reactions: Istnogferarie