• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Arie's verslaving - The Showroom

Wat een waslijst........en wordt alleen maar langer en langer!
Jammer genoeg kan je niet in 1 oog-opslag zien welke producten er zijn toegevoegd (naar mijn weten 1x Monello,1x MM en -tig x Gyeon, toch?)

Vooral MM en Gyeon. De kleine toevoeging doel ik op het nieuwe ventje.... ;)
En qua toevoeging in was producten ben ik het ook kwijt.... Iedere week komen er weer nieuwe binnen. Laatste 3 weken 4 bestellingen mogen ontvangen en niet één keer auto gewassen. Morgen lekker veel nieuwe dingen uitproberen ;)
 
  • Leuk
Reactions: Istnogferarie
Moet kunnen toch, heb hier maar ->

2008 14 maal besteld
2009 13 maal
2010 6 maal
2011 7 maal
2012 12 maal
2013 3 maal
2014 2 maal :innocent:
2015 5 maal
2016 5 maal
2017 tot nu toe 2 maal.

Je moet het op jaarbasis uitleggen, dan is het goed te onderhandelen in mijn ervaring!

Valt reuze mee Jeroen. 2016 had ik 45 bestellingen :relieved::relieved:
 
  • Leuk
Reactions: Jeroen
Zoals gezegt heb ik even je collectie doorgenomen, erg indrukwekkend ;) mooie spullen. Lijkt wel of ik naar mn eigen collectie kijk van een paar jaar geleden :p

Vind wel dat de passat andere schoenen aan moet doen ;)
 
  • Leuk
Reactions: Istnogferarie
Zoals gezegt heb ik even je collectie doorgenomen, erg indrukwekkend ;) mooie spullen. Lijkt wel of ik naar mn eigen collectie kijk van een paar jaar geleden :p

Vind wel dat de passat andere schoenen aan moet doen ;)

Thanx.

Maar welke schoenen bedoel je? Ik heb winterslofjes welke op stalen velgen zitten vanwege kosten maar de zomerslippers zien er toch wel goed uit???
 
Persoonlijk vind ik dat zo een jachtschip wat grotere velgen verdiend :) ik vind vind dit een beetje basic, maar ieder heeft zijn smaak en voorkeur dus no offense ;)
 
Persoonlijk vind ik dat zo een jachtschip wat grotere velgen verdiend :) ik vind vind dit een beetje basic, maar ieder heeft zijn smaak en voorkeur dus no offense ;)

Aah ja ik begrijp... No offense taken ;)

Ik hou zelf ontzettend van de bolle bandjes..... rijdt erg lekker en beschermt de velg ;)

En op dit model zat standaard deze 16"
 
Beetje wel, meer kwaliteit liefhebber.

De auto's worden zo snel afgereden dat tegen de tijd ik alle knopjes ken komt er weer een nieuwe :)

Jij als velgenman. Heb je nog leuke velgjes 13" of 14" voor de Colt? En misschien voor de 16" stalen velgen leuke LM OEM velgjes?
 
  • Leuk
Reactions: tamer