Mooi weer vandaag, viel het jullie ook op? Gister wat mooie spulletjes ontvangen van CC. Vandaag dus maar eens flink detailen. Geen voor foto's want de wagen zag er nog best schoon uit.
Stappen:
Wassen met 2 emmertjes, washmitt en Poorboys Super Slick & Suds Concentrated Car Wash (cadeau van CC waarvoor dank ^ )
Drogen met de bekende droogdoeken.
Wolfgang Total Swirl Remover 3.0 met de DAP500 icm. de witte pad: standje 5 = geen effect.
Wolfgang Total Swirl Remover 3.0 met de DAP500 icm. de groene heavy pad: standje 5 = geen effect.
Helaas heb ik nog geen oranje pad dus de Total Swirl Remover weer opgeborgen....:|
Wolfgang Pre-Wax Paint cleaner icm. zwarte pad, gehele wagen gedaan: standje 3
Wolfgang Final Finish glaze 3.0 icm. zwart pad, gehele wagen 2x: standje 2
Helaas heb ik nog niet de Wolfgang Deep Gloss Paint Sealant 3.0.....dus een alternatief ingezet:
Collinite Insulator Wax #845 icm. blue finishing pad: standje 2
45 minuten curen
45 minuten curen
Trims, velgen in de wheelwax, banden in de Bold 'n Bright
Randjes, kiertjes, instaplijsten etc. etc netjes meegenomen.
Het resultaat:
Stappen:
Wassen met 2 emmertjes, washmitt en Poorboys Super Slick & Suds Concentrated Car Wash (cadeau van CC waarvoor dank ^ )
Drogen met de bekende droogdoeken.
Wolfgang Total Swirl Remover 3.0 met de DAP500 icm. de witte pad: standje 5 = geen effect.
Wolfgang Total Swirl Remover 3.0 met de DAP500 icm. de groene heavy pad: standje 5 = geen effect.
Helaas heb ik nog geen oranje pad dus de Total Swirl Remover weer opgeborgen....:|
Wolfgang Pre-Wax Paint cleaner icm. zwarte pad, gehele wagen gedaan: standje 3
Wolfgang Final Finish glaze 3.0 icm. zwart pad, gehele wagen 2x: standje 2
Helaas heb ik nog niet de Wolfgang Deep Gloss Paint Sealant 3.0.....dus een alternatief ingezet:
45 minuten curen
45 minuten curen
Trims, velgen in de wheelwax, banden in de Bold 'n Bright
Randjes, kiertjes, instaplijsten etc. etc netjes meegenomen.
Het resultaat: