• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Audi A6 Full Detail

De hand van de meester heeft weer een zege behaald !
De kale jongeman mag zich nu best wel aanmelden op het forum hoor ;) :lol

Aficior schreef:
Die man rechtsachter op foto 9. Is dat de eigenaar ( )

Tim Schreef:
Volgens mij ben ik gespaard gebleven op deze fotosessie. Je ziet op die foto Johan. (En de foto heb ik genomen).

mk-us schreef:
De kale jongeman mag zich nu best wel aanmelden op het forum hoor

Sorry voor het mogelijke misverstand Tim. Ik ken Johan reeds. In zijn eerste week (lang geleden) was ik een testobject bij het afrekenen met de kassa, waarbij jij Johan instrueerde.

Voor de mensen die hem nog niet kennen. Ook door deze foto zul je hem op straat weer niet herkennen (hi hi hi). . .

Was eigenlijk een beetje gemene manier van mij om Johan aan te sporen tot aanmelding op het forum. (Jij hebt em goed begrepen mk-us).

Hebben jullie de chromen deurstrips ook afgeplakt? Ik zie op 1 foto wel dat rondom de kunststof delen zijn afgeplakt maar hoe zit dat nou met chroom. Ik heb ergens gelezen dat je deze niet mee mag nemen omdat Audi een bepaalde coating heeft aangebracht. Maar heb nu al meerdere Audi's gezien waarbij ze het chroom niet afplakken. Lijkt me dat het chroom dan gewoon mee wordt gepolished.
Het blijft me tot nu toe een wazig gebied en durf het niet aan om ze mee te nemen, kunnen jullie hier wat duidelijkheid over geven? :D

Het chroom wordt niet meegepolijst, maar mocht een pad dit raken, dan is er niets aan de hand. Rubbers en kunststof delen willen polijstmiddel opnemen en wit gaan uit slaan, dat is bij de sierlijsten niet het geval.

Audi heeft 2 typen sierlijsten, een kunststof lijst die lijkt op chroom (maar dat is het niet) en geanodiseerde aluminium lijsten. Beiden zijn relatief ongevoelig voor polijstmiddelen.

prachtige detail!

Verbaas me over die velgen. Wat zien die er weer super uit.
Is dat voornamelijk te danken aan Iron-X? 8-())

Audi ziet er prima uit, daar is gebuffeld op de lak vermoed ik, een prachtige full detail in deze diventa bella, en de wielen niet te vergeten...........niet te vergeten !...zo mooi !