• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Audi TT 1.8T 8N coupe & Audi A2 1.4 8Z

Je ziet ze tegenwoordig niet meer zo heel veel, zijn vooral de nieuwe rs4's nu. Maar ga er zeker bij mee zijn. Ze hebben wel wat stoeprandjes dus heb even de poedercoater gevraagd wat nieuw coaten kost. Ook nog even de spuiter vragenen dan kijken wat we ermee doen...

Inmiddels is ook de a2 helemaal klaar zoals ik hem wil hebben, vorige week uit laten lijnen, is van alles vervangen aan de voorophanging (door de vorige eigenaar) en niet goed uitgelijnd daarna, auto ging wel rechtdoor maar stuur stond scheef:
89E93430-B1F2-4A88-A914-884025DB2002-1381-000000FA5448EACD.webp

Nieuwe nette zwarte matten geplaatst, veel minder snel vies als de grijze, plus dat in de grijze matten gaten zaten in de bestuurdersmat, weg ermee dus:
C5C9A6F3-A64D-4425-834B-F504A54F0B4C-1381-000000FA47592472.webp

En een nieuwe pioneer radio met usb en parrot carkit ingebouwd,erg tevreden over:
AF74F322-7F7D-48ED-82FD-1C02908A3646-1381-000000FA5D2B3DDA.webp

DABF9844-5531-4017-9D75-0872778E58A8-1381-000000FA67918463.webp

9CD387EC-B6E2-4297-8593-20A90ADA5A47-1381-000000FA7B8E78D7.webp

Inmiddels is de A2 al onmisbaar en staan er 1000km bij, blijft toch een apart karretje, rij er zelf af en toe in maar met veel plezier, dit weekend gaat de A2 met mij mee om de nieuwe velgen op te pikken, omdat de velgen en banden los zijn krijg ik die anders niet in de TT mee

Ziet er netjes uit Emiel! Ben je er op tijd bij geweest met uitlijnen? Vorige eigenaar van mijn auto niet, waardoor ik nu twee voorbanden heb die gigantisch schuin zijn afgesleten. Hopelijk is dit bij jou nog beperkt.

nee, hier is 300km mee gereden maximaal, de verkopende dealer heeft de spullen nog vervangen voor verkoop, auto was ook uitgelijnd, alleen hadden ze het stuur niet rechtgezet, beetje slordig dus.

klopt maar mijn vriendin vindt mijn matte stuur lelijk, citaat: "dat mat ziet er zo versleten uit" :'(

Heb het dus alleen met APC schoongemaakt en met gliptone behandeld, ik heb al moeten praten als brugman omdat ik de typeaanduiding afgehaald had, dat zien ze dan weer wel :-b

Tja, glimmend stuur en een gelukkig huwelijk zou ik altijd verkiezen boven een mat stuur en single...:-d

Heb je haar uitgelegd dat het stuur glimt door de huidvetten van de vorige eigenaar :-& ? En daarna zeggen "Maar je moet het zelf weten hoor..."

Zoiets werkt hier meestal....:lol

haha, die ga ik nog even gebruiken.. Maar goed, rij zelf 1-2x per week een stukje in de auto dus heb er zelf weinig last van, zolang ze blij is hoef ik niet te wassen/poetsen :-p . Huwelijk is er overigens voorlopig nog niet, van dat geld ga ik liever op vakantie/koop ik auto's en of motors van :lol

emiel10;305811 zei:
Huwelijk is er overigens voorlopig nog niet, van dat geld ga ik liever op vakantie/koop ik auto's en of motors van :lol

Zo is het, je moet wel prioriteiten stellen hè. :ja
En wil ze er vandoor dan doet ze dat toch wel, getrouwd of niet. :-d Zo'n papiertje zegt niks en kost een hoop.

Nice nice, is een 17" S-Line set niks voor de A2 ;)

Audi-A2_2002_photo_02.webp

Die oranje heeft volgens mij Bolero velgen, die zijn heel erg zeldzaam.

Audi-A2_2003_photo_10.webp

Dik leer erin :)

Audi-A2_2002_photo_1a.webp

Als het mijn daily was geweest wel ja, vind persoonlijk de 16inch al stug onder de A2, dus daar blijft het toch echt bij. Volgende week de 15inch winterbanden eronder, kijken wat dat nog voor effect op het comfort heeft.

Nou, blijkt dat je mensen op een forum net zo min kunt vertrouwen als veel mensen via marktplaats tegenwoordig. Zijn de banden in een keer verkocht... Dus geen nieuwe velgen voor mij, voor een paar losse beschadigde velgen ga ik geen 5 uur in de auto zitten... Jammer maar helaas.

Dus mijn zoektocht begint weer van voren af aan. Gelukkig hebben we nog even totdat de zomer begint..

De zomervelgen zijn gevonden, het worden R36 velgen en ze gaan er ongeveer zo uitzien:

TTr36.webp

TTr362.webp

Ik ga ze nieuw bestellen dus ik heb nog even de tijd een goede leverancier te vinden.