• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Audi TT 1.8T 8N coupe & Audi A2 1.4 8Z

je hebt er niks aan maar ik snap je dilemma ....

anders maak je er een zomer en een winterset van...

opgelost :slotje

Ik neig het ene moment naar de BBS, het volgende naar de S-lines. Zal volgende week wat foto's maken met de Sline velgen en op basis daarvan proberen te beslissen wat het wordt. Denk dat ik gelijk de velgen opnieuw laat coaten, dat mag wel keer.

Optie van JJonkie is ook nog niet zo verkeerd, de een als zomer en de ander als winterset, dan moet ik alleen mijn huidige winterset goed kunnen verkopen en daarvan weer nieuwe banden scoren, dan blijven kosten een beetje binnen beperken.

Zojuist mijn vriendin ook even om haar mening gevraagd en bovenstaande foto's laten zien.

ik: en, wat vind jij?
vriendin: Zeker die onderste.
ik: Hoezo zeker?
vriendin: die bovenste maken gelijk zo's aso pooierbak van de auto
ik: maar dat de velgen die er afgelopen zomer ook onderlagen..
vriendin: ja, weet ik...
ik:....]-0

@ emiel10: +1 voor je vriendin, haha! :p Maar serieus zou ik voor de s-line velgen gaan als de keus ligt tussen deze twee.

gewoon nog een setje kopen ;)

setje originele bbs-en voor onder de tt, beetje van beide dus .

AandTTwheelsandalcantara006-vi.webp

persoonlijk zou ik voor de bbs gaan zolang ze nog de orignele lak hebben. Wanneer je die laat poedercoaten vind ik persoonlijk het effect van de lak wat de velgen onder andere zo mooi maakt weg.

Die BBSen vind ik dus echt helemaal niks, de huidige zijn origineel ja, maar het effect van de lak waar je het over hebt snap ik niet zo goed?

Zoals het er nu uitziet ga ik toch voor OEM en de S-line velgen, vooral omdat ik die optisch groter over vind komen, vind beide velgen net zo mooi, en dezelfde twijfel heb ik gehad toen ik de auto kocht, toen was ik ook tussen deze 2 velgen aan het kiezen.

Ik heb de knoop net doorgehakt, de BBS-en gaan de deur uit.., dit wordt het toch:

TT.webp

CIMG0156.webp

+1 voor de S-line. De BBS velgen vind ik veel te druk en leiden teveel af van de rest van de auto. Blij dat je vriendin het als eerste zei maar ik vind die BBS velgen ook een beetje sjonnie staan onder de auto.

Helemaal mee eens! Die BBSen zijn te druk, tegenover de zo ronde en subtiele lijnen van de auto. Veel beter dat origineel of Sline:-)^

Persoonlijk lijkt mij dit een mooi wiel voor je a2. Onlangs in het echt ook gezien,.zag er sportief uit!
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Dan vind ik de velgen die nu onder de a2 zitten stukken mooier.. Daar gaan overigens echt geen andere opkomen, ben al blij dat er lichtmetaal opzit, mijn vriendin boeit dat echt helemaal niks, al zaten er wieldoppen onder dan was het nog prima, als het maar rijdt... Eisen waren een auto met lage maandlasten en zoveel mogelijk ruimte...

misschien dan je topic titel aanpassen? nu lijkt het namelijk dat je voor de A2 ook andere wielen zoekt ;-)

edit: stond dat (voor de TT) er eerder ook al achter?

Nou de bbsen stonden nog geen uur op internet voordat ze verkocht waren. Ze zijn zojuist opgehaald en, heb ik weer plaats in de garage voor de sline velgen die ik zaterdag op kan halen.

Verder wordt volgende week mijn huidige onderstel nog vervangen door een kw schroefset. Dan nog een keer een v6 kofferbak spoiler plaatsen en dan zijn we voorlopig weer klaar ;)