• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Banden dressing show off

Voor het verschil hoef je het niet te doen. Slickrims is kwa verwerking en looks hetzelfde. En het ruikt lekkerder. Nu zou de Tyre in standtijd een verschil moeten maken, dus dat gaan we nu zien.

Hoelang is deze standtijd uiteindelijk geweest? De moeite waard voor de prijs?

@Istnogferarie Ziet er mooi uit! Eerste keer gebruikt? Hoe is de standtijd?
 
@350Z
Klopt, eerste keer. Heb een beetje gekregen van Danny. Standtijd geen idee. Met dit weer is alles snel lelijk. Mijn gevoel zegt hetzelfde als de meeste andere, enkele weken....

Ah nice, mooie shine vind ik!
Ik doe met dit weer niet eens de moeite om banden dressing aan te brengen tenzij ik de Vac 'n blo buiten heb staan..

@tembaco bedankt, kan die weer van het M&K lijstje af!
 
  • Leuk
Reactions: tembaco
Angelwax Elixer.
WP_20180107_14_25_06_Pro.jpg
 
Ik vermoed dat het vuil alleen daar hecht omdat de rest wordt bloot gesteld aan de rijwind door de spaken heen, een andere verklaring heb ik niet.

In de stad bij lage snelheden heb ik het niet eerder gehad, alleen na een rit op de snelweg bij 100+ km/uur.
 
Het is een 250ml flesje en ik heb de 4 banden 2 lagen gegeven en wat kunststof delen gedressed, valt mee lijkt mij. Als je nog minder gaat gebruiken dan komt het nooit op.
 
Beetje wel, is ook een bijzonder goedje. Het lijkt op Tire van Gyeon maar als je het aanbrengt begint het te schuimen. Heel gek, wel makkelijk verwerkbaar. Ik breng altijd best wel een dikke laag aan waardoor ik bij Tire ook altijd glim bandje heb de eerste paar dagen...