• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Beginner met aankomende RAV4

ManuelV

Detailing trainee
11 jul 2019
10
45
Dag iedereen

Ik ben Emanuel (35 jaar) en heb nooit veel moeite gestoken in het wassen van mijn auto's (Ford Fiësta => Citroën C4 => Toyota auris) maar begin augustus zal ik mijn nieuwe RAV4 ontvangen en deze wil ik vanaf het begin goed onderhouden. Het zal de style versie zijn in pearle white met zwarte accenten. Alles glanst heel mooi en dat wil ik bij deze auto zo houden. Ik heb al een keer deze tutorial (Stappenplan) doorgelezen en nu moet ik nog even de andere relevante informatie op het forum doornemen. Te uitgebreid wil ik ook niet te werk gaan (dus ook zonder machines) en hoop met een uur peer week maximum de auto zuiver en glanzend te kunnen houden.

Alvast 3 foto's van de auto zoals deze er uit zal zien. Ik ben verbaasd over hoe in detail men kan gaan bij het poetsen. De velgen zijn lakzwart dus daar zal ik ook mee moeten oppassen. Ik weet ook niet of het iets uitmaakt (voor het poetsen) dat een deel van de auto pearle white is en de rest lakzwarte accenten heeft.
RAV4 avatar.jpg
toyota-rav4-2019-alternate-01_tcm-3044-1529279.jpg
toyota-rav4-2019-coming-soon-header-mobile_tcm-3060-1327505.jpg
 
  • Leuk
Reactions: PA27506
Welkom. Mooie aankoop, nog even afwachten dus. Hybride rijden moet je leren, maar daarna is het echt leuk.
 
Welkom ManuelV. Hier is een hoop te vinden om je auto de nodige TLC te geven, maar wees gewaarschuwd. De verslaving is laagdrempelig :p :joy:

Hybride rijden moet je leren, maar daarna is het echt leuk.
Zal wel aan mij liggen, maar ik kan niet wennen aan die leen-auris. #ikwilmijnleeuwweerterug
 
Alvast bedankt allemaal. Dat hybride rijden komt wel dik in orde. Vond de auto in ieder geval zalig rijden.