• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Beoordelen van Carclean.com

Heb het in me agenda gezet voor volgende week valt zo op dan op eens overvloed aan goede revieuws
 
Ik denk ook dat hij zich hier niet gaat aanmelden rofl (Tenzij het een Keyboardwarrior is)
Wat een .... :no
 
Ik kreeg trouwens van Safe 2 Shop een mailtje dat mijn beoordeling niet kon worden geplaatst omdat Carclean daar niet meer staat ingeschreven. Vreemd genoeg staat mijn verhaal wel op de site, dus dat heb ik die maistro laten weten. Vervolgens kwam er een reactie dat de webwinkel (Carclean) niet meer erin staat maar de reacties wel.. en dat zou verholpen worden.

Dus ik ga ervan uit dat het spul daar getrasht wordt. Oftewel, waar kan ik nog meer reviewen? :D
 
ik kreeg onderstaande melding van safe2shop

Geachte Joris,

Dank voor uw ervaring echter staat deze webwinkel niet meer vermeld op Safe 2 Shop en daarom is uw ervaring niet zichtbaar voor anderen.
Kunt u aangeven welke link en welke webwinkel u heeft gebruikt om uw ervaring in te zenden?
 
Die mail kreeg ik in eerste instantie ook, terwijl mijn beoordeling wel degelijk zichtbaar was. Daarop teruggestuurd hoe dat dan zat, toen kwam hij met bovenstaand verhaal.
 
Vorige week woensdag mijn allereerste bestelling gedaan bij CC
Zaterdag werd keurig de bestelling geleverd (was aangenaam verast daar ik in belgie woon)
Dus heel snelle levering thnx

Hierbij heb je een nieuwe klant


Groeten Mistertop407
 
in 1 woord gewoon de perfecte site betrouwbaar hulpzaam snelle levering verassingen in je pakket wat wil je nog meer

Is toch niet 1 woord ervoor eigenlijk:D :D :D
 
Ik heb ze ook alle drie net ingevuld. Ik denk dat ik niet hoef te vertellen wat ik heb ingevuld en opgeschreven. :grinning:
Ik kan het alleen maar aanvullen met:
Ga zo door Tim & Team. :)^
 
Tim zei:
Shobs is wel erg leuk inelkaar gezet, als je op de homepage kijkt staan we nu op 1 in de populariteits top 5 en zijn we ook het best beoordeeld:

http://www.shobs.nl/

Wauw! :party:
Oftewel, voor iedereen die heeft beoordeeld, 10% korting bij de volgende bestelling?:grinning:
 
Tim zei:
We hopen natuurlijk op positieve reacties, maar 10 reacties in een uurtje, nee dat had ik niet verwacht.

Tim, je bent veel te bescheiden:confused:.

Daarom het ik op de site van shobs een negative review over carclean geschreven.]d~^






































































Geintje.

Niets dan lof.
 
De Website van Carcelan is een verademing. Alle producten zijn heel overzichtelijk gerangschikt. Je kan zoeken op toepassing merk etc. Bij elk product staat een duidelijke omschrijving van wat het product beoogd te doen. Bij vragen is 1 telefoontje naar Carclean om een deskundig en eerlijk advies te krijgen. Je wordt hier dan geadviseerd over het product en evt. producten die vergelijkbaar zijn maar iets andere eigenschappen hebben of een betere prijs kwaliteteits verhouding hebben. Het forum wat aan de website en de winkel vastzit is heel actief en je wordt door velen beschouwd als her referentie forum in Nederland voor wat betreft het detailen van auto's etc.
Al met al een aanrader. Bestellingen zijn binnen een dag soms 2 in huis en zeer proffesioneel verstuurd. :thumbup::clap::thumbup::clap: