• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Beoordelen van Carclean.com

turbulence zei:
snap hun ''ongerustheid'' wel wat misschien..

want binnen een paar uur staan er ineens een heel aantal beoordelingen bij met alleen maar positieve inbreng, denk dat ze daarom het niet vertrouwen..

en Xizer is hier ook actief, die boef geeft maar 1 ster :|~* :D

Ik zag dat aantal sterren toekennen ook bijna over het hoofd :-"
 
waarschijnlijk heeft xizer er niet op gelet hij staat standaard op 1 ster misschien kan hij het nog aanpassen
 
Ik weet wel een minpuntje.

Het wordt soms iets te duidelijk uitgelegd.
Neem nou de Black hole, dat hoef je toch niet nog eens uit te beelden? :-"

IMG_0755.jpg


Je kan overdrijven hoor Tim!

Maarre... vond het minpuntje te minimaal om te vermelden ;)
Heb een eerlijke review gegeven.
Doe de andere 2 wel over een maand ofzo. Tis weinig geloofwaardig voor bezoekers als er op 1 dag heel veel reacties zijn, moet een beetje doordruppelen gespreid over een langere tijd.
 
dan sta je er ook weer goed op :grinning:

misschien ff deeplinken naar de beoordelingen, laten zien hoe diep tim kan gaan voor zijn klanten :D :D
 
Ja eh... ik maak zulke foto's niet hoor, ik zou zeggen... eh Tim: Blackhole dr op? We snappen em! Helemaal!

PS : Tim: Je kan wel tegen een grapje he? :schaam
 
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah joh! Daar sta ik dan (tsja niet voor lul, maarre charmant is anders he) heerlijk die bilspleet er bovenuit hahahaha, bedankt he! :)^

Oh ja, door mijn meniscus operatie kan ik dus niet zo makkelijk door mijn knieen, maar dit is ook niets. :schaam
 
En weer een maximale beoordeling erbij.
Zodat het steeds geloofwaardiger wordt.
Tim Klasse.:cool:
Dit heb ik zelden tot nooit meegemaakt zo'n passie voor je werk.:ja
Eigenlijk denk ik wel eens heeft ie nog wel tijd voor andere dingen.
 
Het afgelopen jaar heb ik eigenlijk geen tijd gehad voor iets anders. Natuurlijk wel zo nu en dan met vrienden op pad, maar ook veel te weinig. We werken ongeveer 2 werkweken in 1 week.

Maar het goede nieuws is dat we op vakantie gaan van 19 augustus tot 2 september. Bert gaat een paar weken eerder. We draaien dan gewoon door, misschien iets minder vlot dan gebruikelijk, maar de orders gaan gewoon elke dag de deur uit!
 
Tim zei:
heerlijk die bilspleet er bovenuit hahahaha, bedankt he! :)^
Oh ja, door mijn meniscus operatie kan ik dus niet zo makkelijk door mijn knieen, maar dit is ook niets. :schaam
Cker heerlijk! :grinning: Zou verplicht moeten worden om zo te bukken voor alle mannen! :party:
Maarre... zo bukken alle mannen wel hoor, als je er op zou letten op zo'n dag dan heb je een fikse serie van dit soort foto's.
Deze was puur per ongeluk geschoten en wilde em eerst niet plaatsen maar ach, je ziet feitelijk ook niks. Was even een inkoppertje die ik niet kon laten ;)
 
Tim schreef
Het afgelopen jaar heb ik eigenlijk geen tijd gehad voor iets anders. Natuurlijk wel zo nu en dan met vrienden op pad, maar ook veel te weinig. We werken ongeveer 2 werkweken in 1 week.

Kijk maar uit na 15 jaar horeca en bij een baas werken, was het bij mij ook over en uit.
Bijna een jaar overspannen en met een burnout gelopen.
Het gaat gemakkelijk een paar jaar wat drukker maar het moet niet ten koste van alles gaan.
Je hebt een schat van een vrouw :heart_eyes: en die heeft ook haar wensen.
Neem dit goed in je op KANJER.
Life is short en vergeet niet de belangrijke zaken des levens.
Geld is een middel geen doel.
beter arm maar geestelijk rijk geleefd, dan rijk zijn maar geestelijk arm zijn.
 
Nor zei:
Geld is een middel geen doel.
beter arm maar geestelijk rijk geleefd, dan rijk zijn maar geestelijk arm zijn.

Beter rijk in alle opzichten.

On topic: Carclean.com krijgt van mij een 10+.

Kan Tim niet een link naar dit topic doorsturen als die beoordelings-site het niet vertrouwt?
 
Denk dat Tim wel aardig z'n hart volgt Ron, hij heeft een flinke switch gemaakt van een succesvolle ict store naar iets wat volgens mij een grote passie voor hem is.

Ontopic: Misschien kunnen sommigen even in hun agenda zetten te gaan reviewen over enkele weken/paar dagen.
staat wellicht voor nieuwe klanten wel beetje vaag, zo'n reactie flood.
 
Ik ga wel een keertje reviewen. Wat je zegt: iemand die een bedrijfje op kan zetten en het met zoveel passie, energie en goede service doet, krijgt gewoon een 10. Helemaal omdat CC open staatn voor tips & tricks. It's almost to good to be true. Ik kom maar zelden een zaakje tegen wat nog nastreeft: klant is koning.

Maarre ik doe het wel een keertje. Goed punt jacqueline.
 
Tis dat Rotterdam zo ver weg is anders had ik hem best in de weekenden willen helpen ;)
CC is gewoon een Top bedrijf.

Goede service
Leuke korting
En bij grote bestellingen altijd maar weer een verassing wat je aantreft in de doos met producten ;)

Tim is goed bezig wou dat ik mijn passie zo kon uiten.
Kom ook zeter binnenkort nog wel een keer weer langs heb nog een Ridje in de R8 tegoed :party: