• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Beoordelen van Carclean.com

ben ik dan de enige met kritiek....? x-] geintje natuurlijk rofl

carclean heeft wat mij betreft (altijd) een ongekende service en betrokkenheid :)^

keep up the good work :)
 
Pinomerta zei:
ben ik dan de enige met kritiek....? x-] geintje natuurlijk rofl

Carclean.com heeft wat mij betreft (altijd) een ongekende service en betrokkenheid :)^

keep up the good work :)

Ik sluit mij helemaal aan bij Pinomerta en heb meerdere uitstekende beoordelingen achtergelaten :)^ .

Het lijkt erop dat sommige mensen (bijv. concurrenten en altijd aanwezige pessimisten), gelet op de grote hoeveelheid zeer tevreden klanten, dergelijke beoordelingen ongeloofwaardig vinden. Ik ben bang dat er altijd kritiek zal zijn en door (on)voorziene omstandigheden een 100% score onhaalbaar is. Maar goed, ik denk dat vrijwel iedereen hier overtuigd is van de zeer goede diensten van CC. Buiten de online beoordelingen om raad ik iedereen in mijn omgeving CC aan voor alles wat met detailing te maken heeft.

Go Carclean :party: Go Carclean..


w^^w
 
zo ook even mijn waardering gegeven , en kon ook niks negatief vermelden .
Doe zo verder Tim en de rest .
en naturlijk de mensen hier op het forum , jullie verdienen ook een dikke pluim , nog maar weinig forums gevonden waar het er zo vriendelijk en rustig aan toe gaat . :)^
 
Ja wat moet ik nu nog aanvullen? Eigenlijk niets, heb alleen maar uitstekende ervaringen, zeker als niet al te fanatieke poetser is het advies altijd even helder en duidelijk en eerlijk!
 
Ik heb ook een beoordeling geplaatst. Wat zeker opvalt is het prachtige resultaat dat 100% van de reviewers tevreden zijn. Ik dus uiteraard ook, proficiat aan de mensen van carclean!

Het ziet er ook naar uit dat de mensen bij carclean nuchter blijven en niet gaan zweven door al het positieve. Ook dit een mooie eigenschap en een kunst om vol te houden!

grtz
 
Carclean is heel goed bezig. Snelle service, uitstekende dienst na verkoop, hun uitgebreide kennis, een knappe webshop, en niet te vergeten een gezellig forum.
1 minpuntje (of tip ;) ) , een belgische divisie :party:

Goe bezig carclean
 
Hartelijk dank voor alle beoordelingen.

Het blijkt dat de site Trustpilot gekoppeld is aan Google en dus in Google de beoordelingen toont, dat is voor ons heel handig! De beoordelingen van Kiyoh.nl worden ook gekoppeld:

Beoordeel Carclean.com op de site van Check Webwinkel
Beoordeel Carclean.com op de site van TrustPilot
Beoordeel Carclean.com op de site van Kiyoh
 
Laatst bewerkt:
Heb er 3 ingevuld, de TrustPilot deed moeilijk dus die heb ik laten schieten. Ben in elk geval erg tevreden!
 
Ook bij Google en Trust maar even een recensie neergezet, vind dat jullie dit terecht verdienen! Denk dat onbekenden toch wel wantrouwig hier tegenaan kijken, maar het is niet anders!