Tim zei:Beste mensen,
Wij vinden het belangrijk om te weten wat jullie van onze service en dienstverlening vinden! We doen ons best om alles zo goed mogelijk te regelen, maar willen graag horen hoe jullie ervaringen zijn. :ja
Van jullie feedback kunnen wij weer leren en onszelf verbeteren, ook kunnen andere mensen lezen hoe Carclean.com beoordeeld wordt. ^
Op de volgende sites is het mogelijk om ons te beoordelen, we zouden het op prijs stellen als jullie hier een duidelijke en vooral eerlijke beoordeling willen geven:
Beoordeel Carclean.com op de site van Check Webwinkel
Kiyoh beoordelingssite
Hartelijk dank voor jullie medewerking! :star
Toen misschien, maar nu niet meerTim zei:Houden we het wel geloofwaardig?
Ik ben soms te traag met het beantwoorden van email, en we lopen achter met de info voor producten op de site. Soms vergeet ik wel eens wat en dan wacht een klant op me.
Tim zei:We hebben het met de drukte nog steeds hoor, dingen die niet volgens de vaste routines gaan, kunnen langer op zich laten wachten dan we eigenlijk willen. Maar ja als alles goed zou gaan dan valt er niets meer te verbeteren.
DKBM zei:prettig gestoord of prettig en gestoord?
Tim zei:Mensen die mij écht kennen weten dat ik eerder een beetje prettig gestoord ben, maar dat ik het bedrijf erg serieus neem.