• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bilt Hamber producten

Toch maar weer de Surfex gekocht en de velgenreiniger van Bilthamber. Even tussendoor een ander merk geprobeerd maar wat goed bevalt daar moet je het bij houden kwam ik achter…..alles maar weer 5 liter…..gaat toch op.
Ook de bubblegum autoshampoo van Meguiars in het mandje gedaan……ben benieuwd naar de geur.

Laatst bewerkt:
Ik heb steeds een bidon van 5l Surfex-HD op reserve. Voor die prijs echt waar voor je geld. Is gewoon zo voor de meeste Bilt Hamber producten. De Auto Wash shampoo is ook zo iets. Een shampoo die ik echt gaan waarderen ben. Geen lekkere geur, waardoor het wassen precies niet zo leuk is. Maar hij is wel uitstekend in al de rest. Reinigt zeer goed, spoelt zeer makkelijk af en de ruiten zijn helder. Ik heb het idee dat de meeste mensen gewoon een lekkere geur willen en mooie kleurtjes. Ik ben dus benieuwd naar het nieuwe product.

Het wordt...het wordt...? Een ph neutrale multi dinges nogwat..:)
Bilthamber.webp