• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bilt Hamber producten

Touchless is duurder in aanschaf, maar kan zuiniger in gebruik zijn dan Auto Foam inderdaad door dat PIR al vanaf 0.5% kan zijn.

Ik heb heb overigens beiden in gebruik. Ik heb het idee dat Touchless beter presteert in de Winter om zout en andere ellende te tacklen.
Autofoam in de zomer is prima om gewoonweg zand en insecten etc los te weken.
Maar het is niet zo dat het echt een enorm groot verschil is hoor. Beide zijn topreinigers en zou wat mij betreft ook prima hebben kunnen volstaan met 1 product. Maargoed, Bilt Hamber wil de detailer natuurlijk ook kunnen verleiden om meer te kopen ;).

Touchless is daarnaast op basis van suiker begreep ik en daardoor beter bio degradeable dan Auto foam.
Autofoam is daarnaast wat minder dik dan Toucheles, dat schenkt soms wat moeilijker in een foamer vind ik en geeft ook een iets minder dik schuim.
Al is Touchless ook geen sHow foam. Daarvoor koop je dit product ook niet. Het product reinigt als een malle en dat telt!

Verder vind Autofoam qua geur daarin tegen wel weer lekkerder ruiken dan TouchLess

Maar voor het prijs verschil zou ik denk ik toch de auto foam bestellen. Is wel een stun dunner als Touchless. Maar reinigt ook prima.
Nog dunner? Heb hier 3 foams staan, maar de touchless is toch echt de meest waterige. Ik kiep er af en toe gewoon een scheutje van een ander bij als het langer in moet kunnen werken

• Verbluft
  • Leuk
Reacties: Smotske en RoyR