• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Binnenkort BMW 3 Touring M Performance

Afscheid nemen van een R8 wordt toch wel iets minder moeilijk als je zoiets fraais ervoor in de plaats krijgt :)^ Ik ben erg benieuwd naar de show-off.
 
Congrats Tim!
De R8 lijnen hebben mij altijd wel gepakt en ben blij dat jij altijd nog kiest voor een handbak, het echte werk!
Helaas ben ik zelf niet zo BMW kiezer op enkele modellen na en kan mij niet zo bekoren maar da's gelukkig maar persoonlijk toch!
Feit is dat je een stukje mooie techniek in huis hebt en lekker onbelangrijk verder hoeveel er al van zijn, zolang jij er maar blij mee bent.
Alvast (net zoveel-) plezier!

Blij dat je niet zo'n Porsche Cayenne ofzo genomen hebt.. Ik hoop nog eens de TT in te ruilen voor een Cayman-S, gezien mijn situatie ook ruim voldoende.
Audi is idd goed bezig, maar het is ze een beetje in de bol gestegen vind ik persoonlijk met hun prijzen wat ik lees in die boekjes die ik toegestuurd krijg.
Zal wel door de injectie van Lamborghini zijn of is dat weer van VW, ik weet het niet meer haha

Nogmaals enjoy the ride!
 
Dat is een mooie gezinsauto! :-"

Veel plezier ermee.

Ben benieuwd wat voor sealant/wax/coating erop komt:rules
 
Nice!!! is het eerste woord dat in me opkomt... kan me voorstellen dat het afscheid van de R8 pijn doet, maar zoiets nieuws moet ook wel een grote glimlach op je gezicht toveren toch?

Véél mooie km toegewenst Tim!
 
Wow. Wat een auto. Erg mooi en vooral in M-trim. Al blijft het jammer dat de R8 weg is. Blijft voor mij de uber-Audi. Veel veilige kilometers met de BMW
 
Tim;329403 zei:
Als je in een R8 gereden hebt, piep je wel andes.

RS4 of RS6, allemaal automatenrommel. Mijn R8 was een handbak en deze BMW wederom! :party:


Ik spreek ook totaal niet over de rij-ervaring. Ging mij puur om de looks :)

Hoe dan ook, geniet ervan.
 
Afscheid nemen van de R8 zal pijnlijk zijn maar de opvolger zal de pijn verzachten. Zie het als luxe probleem, er zijn zat mensen die ook van een 3 serie touring slechts kunnen dromen.

In ieder geval van harte gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst. Ziet er geweldig uit:)^ Veel plezier en veel veilige kilometers gewenst.


Die orangepeel behandeling betekent dat je hem ongepoetst ophaalt bij de dealer?
 
In de offerte staat al met koeienletter: AUTO NIET POETSEN.

Ze mogen hem zelfs niet wassen van me en ik heb ook gevraagd of ze het transportfolie erop willen laten zitten.
 
Soost;329496 zei:
Dit is toch niet een serieuze vraag he? :-" :eek:)

Toch wel, al kon ik het antwoord wel raden. Ik kan me voorstellen dat het "feestje", dat een dealer van de aflevering van een nieuwe auto maakt, minder feestelijk is als er een vuile, ongewassen, nog van transportfolie voorziene auto onder het doek vandaan komt.

Maar het antwoord van Tim is duidelijk. Zal een raar gezicht zijn. Een vuile, van transportfolie voorziene, maar al wel gekentekende auto op de snelweg:)
 
En toch mag het eigenlijk niet, een dealer die de folie laat zitten en een wagen niet laat poetsen.....
Bij verschillende merken is het een dealer gewoonweg NIET toegestaan om een wagen onaangeraakt weg te laten rijden.
 
Ja dat denk ik ook ja. :D

Wat Ivo zegt klopt ook, ach als ze het perse willen (folie eraf en wassen) dan laat ik Johan daar terplekke mijn auto wassen. :D