• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Binnenkort BMW 3 Touring M Performance

Zijn dat niet de twee bekende stipjes op je band, waarbij als je er voor zorgt dat die ter hoogte van het ventiel zitten je niet zoveel slaglood hoeft te plakken?
 
Luziano;329806 zei:
Zijn dat niet de twee bekende stipjes op je band, waarbij als je er voor zorgt dat die ter hoogte van het ventiel zitten je niet zoveel slaglood hoeft te plakken?

Hij bedoeld die in de bumper. En op je band staat maar 1 stipje :)
 
Een witte omdat ik inderdaad vond dat dat op deze auto erg goed stond met zwarte accenten. Niet perse een poetskleur, maar ik denk erg spectaculair als hij de orangepeel behandeling heeft gehad.

jitzzzze;329805 zei:
Als ik mij niet vergis is dat een camera (die zwarte) en die witte is een parkeersensor.

Correct, met de camera kan je naast de auto kijken tijdens inparkeren, of hij krappe doorgangen. De sensor functioneert ook als lane departure sensor inderdaad.
 
Ok bedankt voor antwoord wist niet dat het op een 3 serrie ook was heb het wel gezien op een 7en maar lijkt me soms best handig.
 
Was het maar waar Mark, deze BMW is vooral betaald met de verkoop van de R8 en die is weer betaald van de opbrengst van de verkoop van mijn aandelen Informatique. ;)
 
Hele mooie auto !

Mijn dochter van 13 wil later ook alleen maar een handgeschakelde auto...heeft ze van haar pa :grinning:

Een auto dient vooral om mee te rijden , en zolang je rijdt zie ik ook geen graten in een automaat...........sta je veel aan te schuiven wordt het wat anders lijkt me .

Het is idd geweten dat BMW nogal wat sinaasappel-schillen mengt in hun lak .

Ik vind wit ook wel een erg mooie kleur , maar enkel als de auto proper is .
 
Volgens mij heeft Tim deze keer niet veel moeten betalen of valt de rest waarde van een R8 tegen? Folie hebben ze er toch af gehaald.
 
Je kon er op wachten natuurlijk...bah. Je gaat toch niet verantwoorden waar je auto van betaald is Tim? Als was het van drugsgeld of witwas praktijken,.bleuh
 
Als je een auto nieuw koopt valt evenredig alle waarde tegen die rest na een x-aantal jaren, uit eigen ervaring (geen R8!)
Je hebt er dan ook veel plezier van gehad (als het goed is) en men hopt verder met genieten na afwegingen toch?!
Kijk zelf even op gaspedaal of autoscout enz.

Hou het een beetje discreet zou ik zeggen met dit soort vragen, ieder voor zich toch en dat wil ik niet eens weten op een forum! ;)
 
Op de R8 is uiteraard flink afgeschreven, maar dan bleef er nog voldoende waarde over. :rules

Snitser;330014 zei:
Je kon er op wachten natuurlijk...bah. Je gaat toch niet verantwoorden waar je auto van betaald is Tim? Als was het van drugsgeld of witwas praktijken,.bleuh

Ik voelde me niet verplicht hoor, maar wilde het gewoon toelichten. Onze handel lijkt misschien makkelijk, maar het is verre van dat.

Inmiddels komt de afleverdag dichterbij, spannend!!