• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Binnenkort BMW 3 Touring M Performance

Dat wordt een mooie polish battle of orangepeel demo (kon niet laten)

Gefeliciteerd met de mooie aanwinst!
 
Tim, waarom heb je hem niet laten afleveren in Duitsland bij de fabriek? Was dat een optie bij BMW?

Ik wordt er nog steeds helemaal wild van die afleveringen bij de fabriek, toen met de A6 net zo :grinning:
 
Pracht van een auto, veel plezier gewenst ermee!
En ik moet beamen dat wit erg mooi staat. Het maakt de auto optisch ook groter :)
 
Hoi Tim,

Gefeleciteerd met de aanschaf van de 335 I, mooie kleur ook dat wit, staat hem goed.
Veel veilige kilometers gewenst.
 
Wauw wat een wagen, erg leuk speeltje voor papa :D

En over de automaten... voor je dagelijkse wagen ideaal, maar je had die r8 gewoon moeten houden voor erbij..
Je krijgt er volgens mij erg veel spijt van en zeker als je er weer 1 ziet rijden :D
 
Zijn de standaard remschijven niet goed? Gewoon op terug weg van de dealer even langs de wasstraat;)
 
Tim;329849 zei:
Was het maar waar Mark, deze BMW is vooral betaald met de verkoop van de R8 en die is weer betaald van de opbrengst van de verkoop van mijn aandelen Informatique. ;)

Dat is jammer. Dus geen eervolle "mede mogelijk gemaakt door" vermelding van onze forumnamen op de auto :-b
 
Nee, die sticker komt er niet op. rofl

Patrick;330374 zei:
Zijn de standaard remschijven niet goed? Gewoon op terug weg van de dealer even langs de wasstraat;)

Jawel hoor, maar de schijven die erop komen zijn geperforeerd en dat ziet er toch leuker uit, puur voor de looks dus. Die 'standaard' schijven worden verkocht.
 
Het zit in de details!:)^


Ook leuk dat je overal ///McShine logo's ziet terug komen...]d~^

Ik verheug me al op de eerste BMW Clinic... Ik neem aan dat die al ergens wordt gepland....:rules