• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Binnenkort BMW 3 Touring M Performance

Dan behandelen en terug rijden naar de dealer en laten zien, en dan zeggen: kijk, zo hoort ie afgeleverd te worden :grinning:
 
nicknameless;329509 zei:
Kunnen ze em niet afleveren bij Diventa Bella? op een trailer?

Alle problemen qua wel/niet rijden, wel/niet wassen, opgelost lijkt me zo

Andere dealers doen dat inderdaad in samenspraak met ons. Maar is zo'n gedoe voor mijn auto dat heen en weer gerijd.
 
Eindelijk is het dan bijna eind mei Tim. Tof dat je de R8 de credits geeft die hij in al die jaren bij je verdiend heeft.
Als je van de BMW net zoveel plezier hebt, dan ga je mooie jaren tegemoet.
Wat ik wel een beetje typisch vind, bij zo'n klasse auto is dat je er van uit kunt gaan dat je de orangepeel er gratis bij krijgt. Voor type's als ons is dat een uitdaging maar ik kan me voorstellen dat 99% van de autokopers het niet verwacht (of iets interesseert)

De ongenuanceerde meningen hadden voor mij achterwege mogen blijven, die leiden toch alleen maar tot welles/nietes spelletjes.
Tim;329403 zei:
Als je in een R8 gereden hebt, piep je wel anders.
RS4 of RS6, allemaal automatenrommel.
 
De lakken van BMW zijn niet al te best, maar ik moet zeggen dat ik recente Audi's en Porsches ook niet zo prachtig vind qua orange-peel.

Ik ben soms graag ongenuanceerd. ;) Ik kan niet wennen aan automaten en vind ze alles behalve sportief. Natuurlijk zijn ze sneller en zuiniger, maar ze zijn zo saai en onhandig bij lage snelheden / inparkeren.

Ik moet altijd aan Clarkson denken als er een auto met flappy paddles voor zijn neus staat. ]d~^
 
Dat is zeker waar

7185425602_ee5a076873_b.jpg
 
Tim;329548 zei:
Ik ben soms graag ongenuanceerd. ;) Ik kan niet wennen aan automaten en vind ze alles behalve sportief. Natuurlijk zijn ze sneller en zuiniger, maar ze zijn zo saai en onhandig bij lage snelheden / inparkeren.

Het was absoluut niet de bedoeling om je je menig te ontzeggen Tim, daarbij kan ik voor een deel zelfs nog met je meevoelen. In autoland zijn er zoveel verschillen en voor iedere auto of accessoire zijn er voor- en tegenstanders te vinden. Het heeft alleen weinig nut om daarover een discussie te starten.
(als dat ooit nut gehad zou hebben zouden er uiteindelijk ook nooit Fiat Multipla's op de weg gekomen zijn ]d~^ )
 
Waanzinnig mooie auto, maar ik hoop van harte dat je achterin geen beige bekleding hebt
Schoonmaken en houden zal best lukken, maar de ergernis elke keer ...
 
Tim;329548 zei:
Ik ben soms graag ongenuanceerd. ;) Ik kan niet wennen aan automaten en vind ze alles behalve sportief. Natuurlijk zijn ze sneller en zuiniger, maar ze zijn zo saai en onhandig bij lage snelheden / inparkeren.
Dat vind ik al een totaal ander toonbeeld van hoe het zou moeten:
nu wordt er tenminste nog enigszins tekst/uitleg gegeven waarom je de voorkeur geeft aan handgeschakeld t.o.v. een automaat.
Heb eerder al een forumlid geconfronteerd omwille van 'onzinnige' cq ongefungeerde uitspraken jegens een merk wn/of type auto,
daar ik vind dat het niet de bedoeling kan zijn om een andermans keuze op deze wijze 'onderuit te schoffelen'.
Wat voor een regulier lid geld, geld mijns inzien dan ook voor jou .... mijn verzoek is om hier dan ook svp in de toekomst wat genuanceerder mee om te gaan.
Wat dat betreft met BlackPassat eens en hoeft er niet een discussie over gevoerd te worden.
Reden waarom publiekelijk en niet middels PM: dit zelf in verleden ook niet gedaan met dat lid, en vind dat ik dan ook gelijke monniken, gelijke kappen moet hanteren.

Maar goed, mogen we er vanuit gaan dat ie tijdens de SDD in Diventa Bella te bewonderen valt? ( uiteraard met afzettape ivm vieze vingers ]d~^ )
 
Ben nooit een echte BMW liefhebber geweest maar sinds BMW van E naar F is overgegaan....ben ik om :ja

Veel veilige kilometers en rij genot/plezier gewenst.
 
mk-us;329564 zei:
Dat vind ik al een totaal ander toonbeeld van hoe het zou moeten:
nu wordt er tenminste nog enigszins tekst/uitleg gegeven waarom je de voorkeur geeft aan handgeschakeld t.o.v. een automaat.
Heb eerder al een forumlid geconfronteerd omwille van 'onzinnige' cq ongefungeerde uitspraken jegens een merk wn/of type auto,
daar ik vind dat het niet de bedoeling kan zijn om een andermans keuze op deze wijze 'onderuit te schoffelen'.
Wat voor een regulier lid geld, geld mijns inzien dan ook voor jou .... mijn verzoek is om hier dan ook svp in de toekomst wat genuanceerder mee om te gaan.
Wat dat betreft met BlackPassat eens en hoeft er niet een discussie over gevoerd te worden.
Reden waarom publiekelijk en niet middels PM: dit zelf in verleden ook niet gedaan met dat lid, en vind dat ik dan ook gelijke monniken, gelijke kappen moet hanteren.

Maar goed, mogen we er vanuit gaan dat ie tijdens de SDD in Diventa Bella te bewonderen valt? ( uiteraard met afzettape ivm vieze vingers ]d~^ )

Ach niet teveel aanstoot aan nemen hoor, een mening is persoonlijk veel mensen delen mijn mening overigens niet en dat vind ik niet erg. 95% van de verkochte R8's waren met automaat, ik behoorde bij die 5%.

Ik had er misschien een smiley achter moeten zetten. Het is geen rommel in de vorm van kwaliteit, maar in de vorm van mijn rijplezier. Er zullen genoeg mensen zijn die een handbak vreselijk vinden en veel plezier beleven aan een automaat. Die mogen wat mij betreft ook een handbak rommel noemen, als ik dat zou lezen maak ik me er niet druk om. Het gaat erom wat je zelf prettig vindt, niet wat een ander vindt. Jij moet immers in je auto rijden.

Wel weet ik dat mijn vader voor het eerst automaat rijdt (Q3) en daar toch wel spijt van heeft. Ik weet dus van wie ik het heb. ;)

Hij zal op de SDD aanwezig zijn inderdaad! :ja

Vadebo;329569 zei:
Ben nooit een echte BMW liefhebber geweest maar sinds BMW van E naar F is overgegaan....ben ik om :ja

Veel veilige kilometers en rij genot/plezier gewenst.

Ja ik heb precies hetzelfde, de vorige modellen vind ik minder aantrekkelijk, de F20's (1 series) vind ik nu ook erg mooi.

RedCat;329558 zei:
Waanzinnig mooie auto, maar ik hoop van harte dat je achterin geen beige bekleding hebt
Schoonmaken en houden zal best lukken, maar de ergernis elke keer ...

Nee zwart leer (gelukkig).
 
Gefeliciteerd met je schitterende nieuwe aankoop. Die R8 was en blijft een schitterende auto!! Gelukkig ben je net als ik fan van handbakken!! Kan niet wachten op de show off!! Veel veilige en plezierige km toegewenst.