• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BLACK FRIDAY 2023 (overzicht)

Ach, wat is raar? Is het raar om 100 verschillende middeltjes/zalfjes/crèmepjes voor je auto te hebben? Is het raar om voor ieder van die 100 middeltjes weer een ander doekje te hebben? En is het raar om je vrije tijd te vullen met het masseren van je auto met al die middeltjes en doekjes? In dit konijnenhol is dat volstrekt normaal, net als die Mr Skittles van jou ;).

Ik heb veeeeeeeel meer doekjes, cremepjes, sprays, borstels, kwastjes, middeltjes en spulletjes voor Het Zonnetje dan voor mezelf.

Ik beschouw mezelf nog steeds als een normale vrouw.

Moet ik me zorgen maken…?

Er komt een bepaalde kalmte en zen-gevoel over me heen bij het lezen van dit topic. Ik kan nu in alle rust tegen m'n vrouw zeggen dat ik gewoon normaal ben.

Het gevoel dat er altijd een microvezeldoek of een grote handdoek bij kan, omdat je voor elk sopje, waxje, goedje een ander doekkie wilt. Gelukkig ben ik dus niet de enige:eyes: