• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BlackPassat's Passat CC, CarPro Orangepeelpads gebruikt.

Passen in jouw auto niet de TT pedalen? Die passen volgens mij ook in erg veel VAG auto's van 2000-2006
 
Leuke upgrade Johan, het zijn de details he;)

@BPJ, ik zal het in de gaten houden voor je op het vw forum. De pedalen willen nog weleens langskomen. Ik had die van mij voor 40 euro gekocht incl voetplaat. Morge ga ik ook naar VAS in Den Dolder, zal gelijk even vragen voor je.

#EDIT# Advertentie 626485971 op MP, misschien heb je er wat aan.
 
RedCat;311015 zei:
Nice,

Ik snap niet dat ze zo'n systeem niet aanpassen

Volgens forumlid Schippersss is vanmiddag de mogelijkheid voor de aangesloten VAG dealers om dit onderdeel te bestellen, stopgezet. Waarschijnlijk zijn ze bij PON wakker geschrokken van de grote aantallen voetsteunen die vanaf de kerst voor een bodemprijs over de toonbank gingen.

@ Tamer, ik had er nog twee besteld voor het Audi rijdende deel van de familie. Het had een leuk cadeautje geweest bij de volgende verjaardag, maar dat wordt nu gewoon een washmitt of panelpotje :D
 
vindt het wel een beetje grijs gebied. Je weet namelijk dat het niet kan kloppen die prijs....

Goed dat ze wakker zijn geworden. Of het nou een grote organisatie is of een kleine. Onder de kostprijs verkopen wordt niemand beter van...
 
jjonkie;311045 zei:
vindt het wel een beetje grijs gebied. Je weet namelijk dat het niet kan kloppen die prijs....

Goed dat ze wakker zijn geworden. Of het nou een grote organisatie is of een kleine. Onder de kostprijs verkopen wordt niemand beter van...

Ben het gedeeltelijk met je eens maar als ze bij de dealer gewoon de steun blijven bestellen én leveren dan zie ik het foute er niet van in. Dit loopt trouwens al véél langer. Wanneer er mensen zijn geweest, die er meerdere hebben besteld om ze voor veel duurder te verkopen, dàn heb je zeker wel een punt.
 
Áls Tim per abuis ibrido prijst voor 18,50 ipv 185 euro gaan we dan ook massaal bestellen en denken haha ik heb een koopje?

Stof tot nadenken als je bewust koopt omdát het erg goedkoop is en je weet dat het niet klopt...

Maar goed. Mooie aanwinst dat wel.. staat netjes.
 
@jjonkie, als Tim dat doet dan koop ik er 10 en zet ik ze in het ''te koop'' neer voor 100 euro per stukw^^w Ik snap best wat je bedoelt hoor:cool:
 
De kosten rijklaar maken die een dealer vraagt vind ik ook een grijs gebied. Als een auto al niet eens rijklaar is koop ik die al niet. En er dan nog 700, 800 etc. Euro voor durven vragen.

Johan, mooie update weer. Nu ervan gaan genieten...
 
@Addy

Dat viel mij nog op toen ik bij de Audi dealer was de kosten voor het rijklaar maken.
Als ik mij niet vergis rond de €1250, belachelijk toch:bad
 
Eens, belachelijk veel geld maar dat staat hier los van IMO

Maar goed ik oordeel niet hé laat dat duidelijk zijn. Een ieder moet voor zichzelf bepalen wat hij/zij zou doen
 
Tsja....Kenneth. Gaat echt nergens over. En ik weet het, je kan het beter niet doen maar ik reken soms nog wel eens terug.

En over die pedalen....dan hebben ze daar toch ook zitten slapen. Interesseert ze denk ik niet veel dan. Dat is dan denk ik het verschil met cc, die hebben die interesse wel. En als ze zo een fout maken dan wijs je ze erop.
 
jjonkie;311045 zei:
vindt het wel een beetje grijs gebied. Je weet namelijk dat het niet kan kloppen die prijs....
:roll

Dan ga je zeker de moraalridder uithangen en gewoon de hoofdprijs neerleggen ... we worden vaak genaaid door de dealer, nu zijn zij een keer genaaid ...