• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Blower om auto te drogen

Ik ga hier niks noemen natuurlijk, via CC is de uitermate goede sidekick te verkrijgen.
Google werkt goed vind ik om dingen te vinden...
 
  • Leuk
Reactions: Timm en M3fan
Als je de auto rond wil, is een slang of kabel niet handig.
Daarom gebruik ik hier een EGO draadloze blower voor. Dingen zijn er ideaal voor. Erg krachtig en volledige bewegingsvrijheid.
 
Het nadeel van bladblazers is dat als je tussen 2 muren werkt de kans groot is dat je de lak een keer raakt met de blaasmond van de bladblazer. De blaasmond van de sidekick is van zacht rubber, zelf nog nooit last van het 220v snoer gehad in 4 jaar.
 
  • Leuk
Reactions: Aficior
Ik heb persoonlijk de 8PK versie en de 4PK vac'nblo ik kan zeggen dat de 8PK merkbaar krachtiger is. Mijn auto is ongewaxt (komt deze week verandering in) en met de 8pk blaas ik deze prima droog komt geen doek aan te pas. Weet zeker dat het nog een stuk gemakkelijker zal gaan zodra die gewaxt is
 
Welk apparaat is dat @Tim? De master blaster staat al lang op mn lijstje, maar ik heb inderdaad ook wat goedkopere blazers gevonden. Als ik weet dat die niet veilig zijn dan spaar ik wel door voor een master blaster. Dan hoef ik ook niet vreemd te gaan qua winkel ;)
 
Beetje jammer dit @Tim , ik ken sowieso 3 man die al 4 jaar ieder weekend werken met zo'n goedkopere en daar is nog niets verschroeid.
Ik gebruik zelf een sidekick naar volle tevredenheid maar om nu meteen alle anderen merken over 1 kam te scheren vind ik wat cru, zeker voor een persoon wat 1 merk van deze spullen verkoopt...
 
Het zullen ze zeker niet allemaal zijn hoor @Altos dat bedoel ik ook helemaal niet. Ik refereerde aan een Bigboi die bij normaal gebruik zo warm was geworden dat de boel is gaan smelten. Wellicht gebruiken jullie een ander merk. Maar ja, ze smelten niet allemaal natuurlijk, dat zou een beetje dol zijn.

Om die reden dan ook besloten om dat merk (nog) niet in het assortiment op te nemen. Wellicht in de toekomst, al zijn we ook aan het bekijken of we voor Monello een blower kunnen laten produceren. Wellicht voor het nieuwe seizoen.
 
Zou mooi zijn @Tim ...ik ben wel blij gebruiker van de Monello lijn, goede prijs/kwaliteit verhouding.
Er is volgens mij veel vraag naar dit soort blowers maar vaak is prijs een tegenhoudertje...tot je er vaak 1 gebruikt, dan weet je dat het vaak de investering waard is.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR en Tim