• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BMW 1 serie polijsten

Longdude

Detailing addict
16 nov 2014
17
50
52
NH
Ik wil heel graag mijn (rode) uni lak BMW F20 polijsten maar daar heb ik nog geen spullen voor. Ik heb al aardig wat doorgelezen op dit forum, maar het wordt mij er niet duidelijker op (dat ligt aan mij hoor).

Ik heb een aantal jaren geleden eens een beginnersclinic gevolgd bij Carclean en daar is ook al gezegd (ook gevonden hier op het forum) dat de lak van BMW hard is. Zelf heeft mijn voorkeur de DAP900 i.c.m. met wat pads, maar welke pads kan ik in eerste instantie het beste kopen en welk polijstmiddel past daar het beste bij.

Ik ben niet van plan om een kapitaal uit te gaan geven, dus als er adviezen zijn denk even om mijn portemonnee ;)

IMG_3942.webp

Van alles en nog wat, maar met de monello lijn kom je prima uit!
Met mijn E90 had ik het idee dat ik nauwelijks iets kon corrigeren. Nu kom ik met monello mezzo al een heel eind! (En DAP).

https://www.Carclean.com/product/Polishing_Power/DAP900_V3_Raffini_Starterskit_Power_Pack_102775

Hier ga je ver mee komen. Misschien nog wat Gyeon prep erbij en je bent nagenoeg klaar (qua polijsten dan). Echt goedkoop is het niet, maar met de hand eraan beginnen is imo niet te doen.

Succes!

Beamer van Tim is ook niet knoepert hard meer.
waarom hebben ze het aangepast?

kosten? Milieu-eisen?